Επίσημο: Νέο Mini 2014, οι πρώτες τεχνικές λεπτομέρειες
Η Mini αποκάλυψε τις πρώτες επίσημες τεχνικές λεπτομέρειες για το νέο της χάτσμπακ.
To Mini το οποίο έχουμε ήδη δει χωρίς καμουφλάζ, αναμένεται να το δούμε στην επίσημη μορφή του τον προσεχή Νοέμβριο στις 18, στο εργοστάσιο της εταιρείας στην Οξφόρδη, και δύο μέρες αργότερο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Λος Άντζελες.
Η Mini υπόσχεται ότι το νέο της χάτσμπακ φέρνει μαζί προηγμένη τεχνολογία, ενώ μια καινούργια γκάμα κινητήρων θα κινεί την τρίτη γενιά του εμβληματικού αυτοκινήτου της.
Βενζινοκινητήρες
Τούρμπο, άμεσος ψεκασμός και 3κύλινδρα και 4κύλινδρα μοτέρ θα είναι τα συστατικά των βενζινοκίνητων μοτέρ της νέας γκάμας. Το βασικό μοτέρ του λανσαρίσματος είναι 3κύλινδρο, 1.500 cc, με ισχύ 136 PS και ροπή 22,4 kgm (23,5 kgm με overboost) από τις 1.250 rpm μόλις. Το άλλο βενζινοκίνητο μοτέρ κατά το λανσάρισμα θα είναι δίλιτρο, 4κύλινδρο και θα αποδίδει ισχύ 192 PS και ροπή 28,5 kgm (30,6 kgm με overboost). Και οι δύο κινητήρες ανεβάζουν ωφέλιμα μέχρι τις 6.500 rpm, ενώ θα δούμε και άλλες εκδοχές κινητήρων στο άμεσο μέλλον.
Κινητήρες ντίζελ
Το μοναδικό μέχρι στιγμής επιβεβαιωμένο πετρελαιοκίνητο μοτέρ είναι ένα 1.500άρι άμεσου ψεκασμού με ισχύ 115 PS και ροπή 27,5 kgm. Η αποδοτικότητά του λέγεται ότι βελτιώθηκε κατά 7% σε σχέση με αυτό των 1.600 cc που αντικαθιστά. Όλα τα μοτέρ, βενζίνης και ντίζελ, θα συνδυάζονται με χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και σύστημα stop/start.
Σασί
Η νέα πλατφόρμα UKL1 (Unter Klasse), για προσθιοκίνητα και τετρακίνητα μοντέλα που θα χρησιμοποιήσει επίσης και η BMW σε 12 διαφορετικά μοντέλα στις Σειρές 1 και 2, υπόσχεται «ακόμη και πιο ακριβές και σπορ κράτημα» με «επιπλέον πλεονεκτήματα στην άνεση της οδήγησης». Συστατικά αυτής της βελτίωσης είναι τα φαρδύτερα μετατρόχια, τα εμπρός γόνατα και οι πολλαπλοί σύνδεσμοι πίσω που είναι πιο άκαμπτα, τα ελαφρά υλικά που χρησιμοποιήθηκαν και η μείωση των μη αναρτώμενων μαζών. Επίσης βελτιώθηκε το άνοιγμα του πορτμπαγκάζ και η χωρητικότητά του.
Ρυθμιζόμενα αμορτισέρ
Ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ κάνουν την παρθενική εμφάνισή τους σε Mini. Θα διαθέτουν δύο οδηγικές ρυθμίσεις: Μία «εμφατικά σπορ» και μια άλλη που θα είναι πιο «ενδοτική και άνετη». Η ρύθμιση θα γίνεται μέσω μπουτόν από την καμπίνα.
Τιμόνι, φρένα
Μια νέα γενιά ηλεκτρικά υποβοηθούμενου τιμονιού λέγεται ότι θα «προάγει την ακρίβεια, την ασφάλεια και την άνεση». Επίσης ένα νέο σύστημα ελεγχόμενου διαφορικού στοχεύει στη μείωση των παρασιτικών αντιδράσεων του τιμονιού στα ισχυρότερα προσθιοκίνητα Mini, εξαλείφοντας το πρόβλημα αυτό που γνωρίζουμε από τα υφιστάμενα μοντέλα.
Νέο θα είναι και το σύστημα των φρένων, με μειωμένο βάρος και βελτιωμένη επιβραδυντική ικανότητα.
Αμάξωμα
Εκτός από την ξεκάθαρη αύξηση των διαστάσεων που είναι προφανής στις φωτογραφίες χωρίς καμουφλάζ, η Mini λέει ότι και το βάρος μειώθηκε. Το ατσάλι υπέρ-υψηλής αντοχής που χρησιμοποιήθηκε σε σημεία-κλειδιά του αμαξώματος για να μειωθεί το βάρος, αύξησε παράλληλα την ασφάλεια και βελτίωσε την ακρίβεια. Επιπλέον εκεί που δεν χρειάζεται αφαιρέθηκε υλικό, προκειμένου να μειωθεί ακόμη περισσότερο το βάρος.
Ασφάλεια
Ένα ενεργό καπό είναι πλέον στάνταρ στοιχείο στο Mini τρίτης γενιάς. Το καπό ανασηκώνεται αυτόματα σε περίπτωση σύγκρουσης με πεζό και για ταχύτητα από 20 έως 50 km/h. Επιπλέον το πλαίσιο απέκτησε περισσότερες ζώνες ελεγχόμενης παραμόρφωσης.