![](/sites/default/files/styles/1230x810/public/node-files/photos/news/2017/03/mercedes-benz-e-class_cabriolet_2017_opening.jpg?itok=ek5ns20i)
Επίσημο: Νέα Mercedes-Benz E-Class Cabriolet [video]
Η νέα Mercedes-Benz E-Class Cabriolet παρουσιάστηκε και επισήμως, ολοκληρώνοντας την ανανέωση της γκάμας των κάμπριο της γερμανικής εταιρείας
![](/sites/default/files/styles/thumbnail/public/images/users/papagianopoulos_0_1.jpg?itok=fG2pmCVT)
![](/sites/default/files/styles/1230x810/public/node-files/photos/news/2017/03/mercedes-benz-e-class_cabriolet_2017_opening.jpg?itok=ek5ns20i)
Η νέα E-Class Cabrio είναι αδελφό μοντέλο της επίσης νέας E-Class Coupé και θα κάνει επίσημη πρεμιέρα στην Έκθεση της Γενεύης, την επόμενη εβδομάδα.
Με την εισαγωγή της νέας E-Class Cabrio ανάμεσα στη μικρότερη ανοιχτή C-Class και τη μεγαλύτερη S-Class Cabriolet η Mercedes-Benz αποκτά μια από τις μεγαλύτερες γκάμες ανοιχτών μοντέλων, δίπλα στα roadster SLC, SL και GT Roadster.
Με την εισαγωγή της νέας E-Class Cabrio ανάμεσα στη μικρότερη ανοιχτή C-Class και τη μεγαλύτερη S-Class Cabriolet η Mercedes-Benz αποκτά μια από τις μεγαλύτερες γκάμες ανοιχτών μοντέλων, δίπλα στα roadster SLC, SL και GT Roadster.
Η νέα E-Class Cabriolet είναι πολύ προσεκτικά αναβαθμισμένη και έχει ελάχιστα κοινά σημεία με το μοντέλο που αντικαθιστά.
Βασικό συστατικό στοιχείο είναι η νέα πολύ πιο άκαμπτη πλατφόρμα, κατασκευασμένη από ατσάλι υψηλής αντοχής και αλουμίνιο με επιπλέον ενισχύσεις. Στόχος είναι η στρεπτική ακαμψία του νέου μοντέλου να είναι αντίστοιχη της E-Class Coupé. Για να κρατηθεί όσο το δυνατόν χαμηλότερα το βάρος του αυτοκινήτου, τα φτερά το καπό και η πόρτα του χώρου αποσκευών είναι αλουμινένια.
Σχεδιαστικά δεν υπάρχουν εκπλήξεις, αφού - όπως ήταν αναμενόμενο - η E-Class Cabriolet «ακουμπάει» πολύ πάνω στις γραμμές της νέας Coupé. Αμφότερες είναι τα πρώτα μοντέλα που εισάγεται η νέα, πιο λιτή και συγκρατημένη σχεδιαστική γραμμή, εμπνευσμένη από το παρελθόν της εταιρείας, για την οποία υπεύθυνος είναι ο επικεφαλής σχεδιασμού Gorden Wagoner. Σε σχέση με την προηγούμενη έχει σαφώς πιο απαλές και απλές γραμμές, που στόχο έχουν τη δημιουργία μιας «άχρονης εικόνας».
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Mercedes-Benz 220S 1956-1960
Η οροφή είναι υφασμάτινη, πολλαπλών στρώσεων και την κατασκευάζει η Αυστριακή Magna. Ανοίγει και κλείνει ηλεκτρικά μέσα σε 20 δευτερόλεπτα. Μπορεί δε να το κάνει με ταχύτητα μέχρι και 50 km/h, με το πάτημα ενός κουμπιού στην κεντρική κονσόλα. Αποθηκεύεται μέσα σε έναν ειδικό χώρο εντός του χώρου αποσκευών και καλύπτεται πλήρως για να μην χαλάσει την εκλεπτυσμένη γραμμή του, όταν είναι ανοιχτό. Το πορτμπαγκάζ έχει χωρητικότητα 385 λίτρα και μειώνεται στα 310 λίτρα με αποθηκευμένη οροφή. Πρόκειται για μια αύξηση κατά 10 λίτρα σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Τα πίσω καθίσματα επίσης αναδιπλώνονται σε ποσοστό 50/50 για να μπορέσουν να χωρέσουν τα απολύτως απαραίτητα, όπως πέδιλα του σκι ή τσάντες με μπαστούνια του γκολφ...
Με μήκος 4.826 mm, πλάτος 1.860 mm και ύψος 1.428 mm, η νέα E-Class Cabriolet είναι 123 mm μακρύτερη, 74 mm πιο φαρδιά και 30 mm ψηλότερη από την προηγούμενη. Με δεδομένο ότι είναι χτισμένη γύρω από την πλατφόρμα MRA (Modular Rear Architecture) έχει επίσης και μακρύτερο μεταξόνιο κατά 113 mm, το οποίο πλέον φτάνει στα 2.873 mm. Πιο φαρδιά είναι και τα μετατρόχια και συγκεκριμένα κατά 67 mm εμπρός (1.605 mm) και 68 mm πίσω (1.609 mm).
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Δοκιμάζουμε τη νέα Mercedes-Benz C 250d Cabriolet
Βασικό συστατικό στοιχείο είναι η νέα πολύ πιο άκαμπτη πλατφόρμα, κατασκευασμένη από ατσάλι υψηλής αντοχής και αλουμίνιο με επιπλέον ενισχύσεις. Στόχος είναι η στρεπτική ακαμψία του νέου μοντέλου να είναι αντίστοιχη της E-Class Coupé. Για να κρατηθεί όσο το δυνατόν χαμηλότερα το βάρος του αυτοκινήτου, τα φτερά το καπό και η πόρτα του χώρου αποσκευών είναι αλουμινένια.
![](http://www.drive.gr/sites/default/files/users/yk/mercedes-benz-e-class_cabriolet_2017_31.jpg)
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Mercedes-Benz 220S 1956-1960
Η οροφή είναι υφασμάτινη, πολλαπλών στρώσεων και την κατασκευάζει η Αυστριακή Magna. Ανοίγει και κλείνει ηλεκτρικά μέσα σε 20 δευτερόλεπτα. Μπορεί δε να το κάνει με ταχύτητα μέχρι και 50 km/h, με το πάτημα ενός κουμπιού στην κεντρική κονσόλα. Αποθηκεύεται μέσα σε έναν ειδικό χώρο εντός του χώρου αποσκευών και καλύπτεται πλήρως για να μην χαλάσει την εκλεπτυσμένη γραμμή του, όταν είναι ανοιχτό. Το πορτμπαγκάζ έχει χωρητικότητα 385 λίτρα και μειώνεται στα 310 λίτρα με αποθηκευμένη οροφή. Πρόκειται για μια αύξηση κατά 10 λίτρα σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Τα πίσω καθίσματα επίσης αναδιπλώνονται σε ποσοστό 50/50 για να μπορέσουν να χωρέσουν τα απολύτως απαραίτητα, όπως πέδιλα του σκι ή τσάντες με μπαστούνια του γκολφ...
Με μήκος 4.826 mm, πλάτος 1.860 mm και ύψος 1.428 mm, η νέα E-Class Cabriolet είναι 123 mm μακρύτερη, 74 mm πιο φαρδιά και 30 mm ψηλότερη από την προηγούμενη. Με δεδομένο ότι είναι χτισμένη γύρω από την πλατφόρμα MRA (Modular Rear Architecture) έχει επίσης και μακρύτερο μεταξόνιο κατά 113 mm, το οποίο πλέον φτάνει στα 2.873 mm. Πιο φαρδιά είναι και τα μετατρόχια και συγκεκριμένα κατά 67 mm εμπρός (1.605 mm) και 68 mm πίσω (1.609 mm).
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Δοκιμάζουμε τη νέα Mercedes-Benz C 250d Cabriolet
![](http://www.drive.gr/sites/default/files/users/yk/mercedes-benz-e-class_cabriolet_2017_40.jpg)
Οι αεραγωγοί για παράδειγμα είναι ανασχεδιασμένοι και μοιάζουν με τουρμπίνες. Επίσης μόλις κλείνουν οι πόρτες οι ζώνες έρχονται αυτόματα στο ύψος του χεριού σου με ανακλινόμενους βραχίονες. Υπάρχουν ακόμα επενδύσεις με αληθινό ξύλο και δερμάτινα καθίσματα που, όπως λέει η Mercedes αντανακλούν τη θερμότητα και διατίθενται σε πέντε χρώματα.
Στο στάνταρ εξοπλισμό υπάρχει αναλογικός πίνακας οργάνων με οθόνη πληροφοριών 8,4”. Υπάρχουν ωστόσο και δύο διαφορετικές ψηφιακές οθόνες 12,3 ιντσών που υπάρχουν ήδη στον προαιρετικό εξοπλισμό της τετράθυρης E-Class. Ο έλεγχος της οθόνης γίνεται από touch pads στο τιμόνι. Υπάρχει ακόμα ένα μεγαλύτερο touch pad στο κέντρο της κονσόλας και φυσικά λειτουργία φωνητικών εντολών.
![](http://www.drive.gr/sites/default/files/users/yk/mercedes-benz-e-class_cabriolet_2017_25.jpg)
Ανάμεσα στα μέτρα ασφάλειας που ενσωματώνει η νέα E-Class Cabrio είναι πέντε στάνταρ αερόσακοι, ανάμεσα στους οποίους και ένας για τα γόνατα του οδηγού και τέσσερις προαιρετικοί, περιλαμβανομένων των πλαϊνών για τους πίσω επιβάτες. Υπάρχουν επίσης και δύο βυθισμένες μπάρες πίσω από τα κεφάλια των πίσω επιβατών, οι οποίες ανυψώνονται σε κλάσματα δευτερολέπτου, μόλις οι αισθητήρες ανιχνεύσουν επικείμενη ανατροπή του αυτοκινήτου.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Δοκιμάζουμε τη Mercedes-AMG GT S... με το πλάι [video]
![](http://www.drive.gr/sites/default/files/users/yk/mercedes-benz-e-class_cabriolet_2017_41.jpg)
Η ανάρτηση είναι χαμηλωμένη κατά 15 mm σε σχέση με την τετράθυρη E-Class και οι βασικοί τροχοί είναι 17”, αλλά μπορούν να φτάσουν μέχρι και τις 20 ίντσες, ανάλογα με την έκδοση. Οι αγοραστές μπορούν να διαλέξουν ανάμεσα σε τρεις διαφορετικές αναρτήσεις: Τη βασική (Direct Control), με ενεργά αμορτισέρ (Dynamic Body Control) και αερανάρτηση (Air Body Control).
Σε συνδυασμό με τις δύο τελευταίες το αυτοκίνητο εφοδιάζεται και με το σύστημα Dynamic Select, με πέντε διαφορετικά προφίλ οδήγησης: Eco, Comfort, Sport, Sport Plus και Individual.
Για να γιορτάσει τα 25 χρόνια από την εμφάνιση της πρώτης E-Class Cabriolet η Mercedes-Benz θα παρουσιάσει και την έκδοση 25th Anniversary Edition, σε δύο χρώματα, κόκκινο ή ασημί σε συνδυασμό με κόκκινη οροφή, 20άρες ζάντες, μπεζ ή κόκκινα δερμάτινα καθίσματα και πολύ πλούσιο high-end εξοπλισμό.
Για να γιορτάσει τα 25 χρόνια από την εμφάνιση της πρώτης E-Class Cabriolet η Mercedes-Benz θα παρουσιάσει και την έκδοση 25th Anniversary Edition, σε δύο χρώματα, κόκκινο ή ασημί σε συνδυασμό με κόκκινη οροφή, 20άρες ζάντες, μπεζ ή κόκκινα δερμάτινα καθίσματα και πολύ πλούσιο high-end εξοπλισμό.