Επίσημο: Νέα Mercedes-AMG GLC 43

Επίσημο: Νέα Mercedes-AMG GLC 43

Η Mercedes-AMG αποκάλυψε τη νέα GLC 43, λίγο πριν από το επίσημο ντεμπούτο της στο New York International Auto Show 2016.

H Mercedes-AMG περιγράφει τη νέα GLC 43 ως μια «ιδιαίτερα δυναμική προσθήκη» στην γκάμα της GLC.

Το νέο μέλος της Mercedes-AMG, προφανώς και πρόκειται για μια εκδοχή υψηλών επιδόσεων της GLC και ξεχωρίζει από τα στάνταρ μοντέλα από την πιο σπορ μάσκα με τη διαμαντέ γρίλια και το χρωμιωμένο σπλίτερ. Η GLC 43 ξεχωρίζει επίσης από τα μαύρα καπάκια στους πλευρικούς καθρέφτες και από τις high gloss μαύρες ζάντες ελαφρού κράματος της AMG, διαστάσεων 8Jx19” εμπρός με λάστιχα 235/55 και 9Jx19” πίσω με λάστιχα 255/50. Ο σπορ σχεδιασμός συνεχίζεται και στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου με νέο προφυλακτήρα και 4μπουκη χρωμέ σπορ εξάτμιση.

Στην καμπίνα, η πλειονότητα των στοιχείων προέρχεται από τα στάνταρ μοντέλα της γκάμας της GLC, τονισμένα με σπορ προσθήκες όπως το τιμόνι με τις ενσωματωμένες λειτουργίες, τα καθίσματα και το καντράν AMG με μοτίβο καρό σημαίας.

Ο σπορ χαρακτήρας της GLC 43 μπορεί κατά παραγγελία να ενισχυθεί με πιο σπορ καθίσματα μεγαλύτερης πλευρικής στήριξης, έξτρα δερμάτινες επενδύσεις, ανθρακονημάτινη διακόσμηση και πακέτο Night με ζάντες 21” σε δίχρωμο φινίρισμα.

Κάτω από το καπό ζει ο διτούρμπινος 3λιτρος κινητήρας V6 που αποδίδει μέγιστη ισχύ 367 PS στις 5.500-6.000 rpm και μέγιστη ροπή 53,0 kgm στις 2.500-4.500 rpm. To μοτέρ συνδυάζεται με 9άρι αυτόματο σασμάν 9G-TRONIC που μεταδίδει την κίνηση και τους τέσσερις τροχούς μέσω του συστήματος AMG Performance 4MATIC που μοιράζει τη ροπή 31% εμπρός και 69% πίσω. Το κιβώτιο έχει και ρύθμιση «Manual» που επιλέγεται από κουμπί στην κεντρική κονσόλα, με τον οδηγό να επιλέγει τις σχέσεις από τα paddles στο τιμόνι και το σασμάν να μην αλλάζει στην επόμενη ταχύτητα στην περίπτωση που το μοτέρ φτάσει στον κόφτη.

Ο παραπάνω συνδυασμός καθιστά ικανή τη νέα GLC 43 των 1.845 kg να επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 4,9” και να σταματά την επιτάχυνσή της στα 250 km/h, οπότε και επεμβαίνει ο ηλεκτρονικός περιοριστής.

Το δυναμικό πακέτο της νέας GLC 43 υποστηρίζεται από σπορ ανάρτηση AMG Ride Control με προσαρμοζόμενα αμορτισέρ που διαθέτουν τρεις ρυθμίσεις: Comfort, Sport και Sport Plus. Επίσης, διαθέτει σύστημα φρένων υπέρ-υψηλής απόδοσης, τιμόνι με αυτόματα ρυθμιζόμενη υποβοήθηση ανάλογα με την ταχύτητα (στις ρυθμίσεις Comfort και Sport) και σύστημα οδηγικών ρυθμίσεων AMG Dynamic Select, με τέσσερα προγράμματα: Eco, Comfort, Sport και Sport Plus. To Dynamic Select επεμβαίνει τροποποιώντας την απόκριση του μοτέρ, της μετάδοσης, της ανάρτησης και του τιμονιού.

Η νέα Mercedes-AMG GLC 43, που θα ντεμπουτάρει στη Νέα Υόρκη την άλλη εβδομάδα, αναμένεται στις αγορές αργότερα μέσα στο 2016, με την τιμή της να ανακοινώνεται τότε.

[Πηγή Mercedes-AMG]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube