Επίσημο: Νέα BMW M2 Coupé 2016 [video]

Επίσημο: Νέα BMW M2 Coupé 2016 [video]

Η BMW σε συνέχεια της χτεσινής διαρροής αποκάλυψε και επίσημα τη νέα M2 Coupe 2016.

Με πρόγραμμα εμπορικού λανσαρίσματος την προσεχή άνοιξη, η νέα BMW M2 Coupé 2016 και αντικαταστάτρια της M135i Coupé, ξεχωρίζει από τον επιθετικό εμπρός προφυλακτήρα που, ενώ αισθητικά δεν είναι ό,τι καλύτερο μπορούσε να περιμένει κάποιος, περιορίζει κατά την εταιρεία σημαντικά την αρνητική άντωση του αυτοκινήτου.

Κατά τα λοιπά, η M2 Coupé ξεχωρίζει από το «σωρό» των 2 Series, αλλά και την Μ235i Coupé, χάρη στην ανασχεδιασμένη μάσκα, τις πλευρικές εισαγωγές αέρα στα φτερά και τους φαρδύτερους θόλους. Το αυτοκίνητο διαθέτει επίσης νέο πίσω προφυλακτήρα και διαχύτη που ενσωματώνει την 4μπουκη σπορ εξάτμιση. Πίσω υπάρχει ακόμη ένα μικρό χείλος εκφυγής, ενώ η νέα M2 Coupé πατά σε 19άρες σφυρήλατες ζάντες ελαφρού κράματος, ντυμένες με λάστιχα Michelin Pilot Super Sport.

Στην καμπίνα, τα πράγματα προέρχονται σε μεγάλο βαθμό από την 2 Series, αλλά με αναθμισμένο σαλόνι ντυμένο με δέρμα Dakota, μπλε ραφές και σήματα «Μ» στα προσκέφαλα των καθισμάτων, καθώς και ανθρακονημάτινες διακοσμήσεις. Μαρκαρισμένα με σήματα του M Division είναι ακόμη το footrest, το δερμάτινο σπορ τιμόνι, τα πλευρικά μαξιλαράκια της κεντρικής κονσόλας και τα «πατήματα» των μαρσπιέ.



Κάτω από το καπό ζει ο 3λιτρος 6κύλινδρος σε σειρά M TwinPower Turbo που αποδίδει μέγιστη ισχύ 365 PS και μέγιστη ροπή 50,9 kgm (με overboost). Το μοτέρ συνδυάζεται στάνταρ με χειροκίνητο 6άρι σασμάν, συνδυασμός που επιτρέπει στην M2 Coupé να επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 4,4”, με την τελική ταχύτητα του αυτοκινήτου να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h. Έξτρα, για όποιον ενδιαφέρεται, διατίθεται 7άρι ημιαυτόματο M Double Clutch Transmission που βελτιώνει την επιτάχυνση 0-100 km/h κατά 0,2”, πετυχαίνοντας χρόνο 4,2”.

Το δυναμικό κομμάτι της νέας BMW M2 Coupé 2016 ολοκληρώνουν τα αλουμινένια εξαρτήματα της ανάρτησης και οι αλουμινένιοι εμπρός και πίσω άξονες που προέρχονται από τις M3/M4 Coupé . Το ηλεκτρικά υποβοηθούμενο τιμόνι είναι ρυθμισμένο από το Μ Division ανάλογα, έτσι ώστε να ανταποκρίνεται στο σπορ χαρακτήρα του αυτοκινήτου, υπάρχει Active M Differential και σύστημα φρένων υψηλής απόδοσης με αεριζόμενους και διάτρητους δίσκους γύρω γύρω, με 4πίστονες δαγκάνες εμπρός και διπίστονες πίσω αμφότερες με μεταλλικό μπλε φινίρισμα.

[Πηγή BMW] 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube