Επίσημο: Νέο FIAT Tipo 2016, όλες οι εκδόσεις

Επίσημο: Νέο FIAT Tipo 2016, όλες οι εκδόσεις

H FIAT αποκάλυψε τις εκδόσεις εξοπλισμού του νέου Tipo (Egea στην Τουρκία) που θα το δούμε και στη χώρα μας.

Με την ονομασία FIAT Egea στην Τουρκία και Tipo στις αγορές της Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής (ΕΜΕΑ), η ιταλική εταιρεία προχώρησε στη δημοσιοποίηση των εκδόσεων του αντικαταστάτη του Linea.

To νέο Tipo, όπως ήδη γνωρίζουμε και στο πλαίσιο των υψηλών βλέψεων της εταιρείας στην κατηγορία των κόμπακτ οικογενειακών, είναι ένα κόμπακτ σεντάν που σχεδιάστηκε από στο FIAT Chrysler Automobiles Centro Stile. Η εξέλιξή του πραγματοποιήθηκε στη γειτονική Τουρκία με τη βοήθεια του τμήματος R&D της Tofas. Η κατασκευή του νέου Tipo γίνεται επίσης στη γείτονα χώρα, στο εργοστάσιο της FIAT Tofas στην Προύσα.

Το νέο
FIAT Tipo θα διατίθεται με μια γκάμα τεσσάρων κινητήρων, δύο βενζίνης και δύο ντίζελ, ενώ τα διατιθέμενα επίπεδα εξοπλισμού θα είναι τρία: Easy, Urban και Lounge.



Easy 16άρες ζάντες, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι καθρέφτες, τέσσερα ηλεκτρικά παράθυρα, σύστημα πολυμέσων Uconnect με MP3 player, είσοδοι USB/ AUX, τιμόνι με ενσωματωμένες πολλαπλές λειτουργίες, εμπρός αερόσακοι, ESP και σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης στην ανηφόρα (hill start assist)

Urban Χρωμέ μάσκα, 16άρες ζάντες ελαφρού κράματος, φώτα ομίχλης, τιμόνι και λεβιές με δερμάτινη επένδυση, αυτόματος κλιματισμός, cruise control, αισθητήρες παρκαρίσματος, 5ιντση οθόνη αφής να υποστηρίζει το σύστημα πολυμέσων Uconnect, ενσωματωμένη οθόνη πληροφοριών TFT 3,5”, αερόσακοι κουρτίνες.

Lounge 17άρες ζάντες ελαφρού κράματος, ηλεκτροχρωματικός εσωτερικός καθρέφτη, αυτόματα φώτα εμπρός, αυτόματοι καθαριστήρες, ηλεκτρική ρύθμιση για την υποστήριξη μέσης στο κάθισμα του συνοδηγού, υποβραχιόνιο πίσω, σύστημα πλοήγησης και κάμερα οπισθοπορείας.



Η πώληση του νέου
FIAT Tipo/Egea θα ξεκινήσει από την Τουρκία άμεσα, ενώ το λανσάρισμα στις αγορές ΕΜΕΑ θα γίνει μέσα στο 2016, με την τιμή του να αναμένεται να ξεκινά από τις €12.000. Εν αρχή το αυτοκίητο θα διατίθεται αποκλειστικά σε σεντάν, αλλά αργότερα θα ακολουθήσει ένα χάτσμπακ και ένα στέισον, αμφότερα βασισμένα στην ίδια πλατφόρμα.

Και τα δύο αναμένονται στο προσεχές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, τον Μάρτιο 2016. Προφανώς το χάτσμπακ θα έρθει να καλύψει το κενό που άφησε το
Bravo, ενώ το στέισον το κενό που άφησε το Stilo Multiwagon που αποσύρθηκε από την αγορά το 2008.

[Πηγή
FIAT]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube