Επίσημο: Ανανεωμένο KIA cee’d 2016

Επίσημο: Ανανεωμένο KIA cee’d 2016

H KIA παρουσίασε και επίσημα το φρεσκαρισμένο κοσμητικά, αλλά και ουσιαστικά, cee’d που θα ξεκινήσει να πωλείται από τον επόμενο μήνα.

Σε συνέχεια μιας φωτογραφίας που είχε διαρρεύσει στο web, στις αρχές Ιουνίου, η KIA αποκάλυψε πλήρως το φρεσκαρισμένο cee’d 2016, με προεξάρχουσες μια σειρά από βελτιώσεις.

Οι αισθητικές διαφοροποιήσεις περιορίζονται στα νέα σχέδια στις ζάντες των 16 και 17 ιντσών, το φαρδύτερο και πιο γωνιώδη προφυλακτήρα με τη χρωμέ πλαίσιο στα φώτα ομίχλης, καθώς και τη οβάλ μάσκα. Στο πίσω μέρος υπάρχει επίσης διαφορετικός προφυλακτήρας, ανασχεδιασμένοι ανακλαστήρες μαζί με νέα εσωτερικά γραφικά στα φανάρια.   

Στην καμπίνα, η KIA ισχυρίζεται ότι το επίπεδο NVH (noise, vibration, harshness –αντιμετώπιση θορύβου, κραδασμών και τραχύτητας) έχει χαμηλώσει χάρη στην προσθήκη μονωτικών υλικών. Οι εκδόσεις ντίζελ δε, όπως αναφέρει η ΚIA, διαθέτουν ηχοαπορροφητικό υλικό στο μπλοκ του μοτέρ, στο κάρτερ και στο φίλτρο μικροσωματιδίων. Κατά τα λοιπά, στο σαλόνι του φρεσκαρισμένου cee’d προστέθηκαν χρωμέ διακοσμήσεις στον πίνακα οργάνων και στο πάνω μέρος τους, καθώς και στους αεραγωγούς. Επίσης, υπάρχει μαύρη γυαλιστερή αντιολισθητική επιφάνεια στην κεντρική κονσόλα, καθώς και νέα χρωμέ διακόσμηση στο λεβιέ ταχυτήτων, στα χερούλια των θυρών και στα χειριστήρια του συστήματος αερισμού/κλιματισμού.

Τα σημαντικά νέα όμως του ανανεωμένου ΚIA cee’d 2016 βρίσκονται κάτω από το καπό. Το κυριότερο αφορά την προσθήκη στην γκάμα των κινητήρων ενός νέου 3κύλινδρου 1.000άρη κινητήρα ecoTurbo, το ίδιο που είδαμε να κάνει τον ντεμπούτο του στην έκδοση GT Line, ενωρίτερα μέσα στο 2015, στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου στη Γενεύη. Θα είναι δε διαθέσιμος σε δύο εκδόσεις μέγιστης ισχύος, με 100 ή 120 PS, αλλά τη ίδια μέγιστη ροπή στα 17,5 kgm. Οι υπόλοιποι βενζινοκινητήρες της γκάμας περιλαμβάνουν τον παλιό 1.600άρη GDI με τους 128 PS και το νεότερο 1.4 MPI με τους 100 PS.

Το ντίζελ κομμάτι της γκάμας των μοτέρ, σαφώς πιο ενδιαφέρον, συνεχίζει με τον 1.4 CRDi των 90 PS και με τον οικείο μας 1.6 CRDi με τους 110 PS στη βασική έκδοσή του. Η πιο ισχυρή αναβαθμίστηκε ακόμη περισσότερο φτάνοντας τους 136 PS και τα 29,1 kgm από τους 128 και τα 27,0 αντίστοιχα. Η ΚΙΑ προσέθεσε το 7άρι σασμάν διπλού συμπλέκτη στην ισχυρή 1.600άρα έκδοση ντίζελ, προσθήκη που του επέτρεψε να εκπέμπει CO2 109 g/km. Η υπόλοιπη γκάμα των ντίζελ συνδυάζεται με 6άρι χειροκίνητο σασμάν ή προαιρετικά με 6άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη.

Και το κορυφαίο μοντέλο της γκάμας του cee’d, το GT επωφελήθηκε της αναβάθμισης του μοντέλου. Έτσι ενσωματώνει ελαφρές κοσμητικές αναθεωρήσεις, ενώ στην καμπίνα υπάρχει πλέον νέο τιμόνι flat-bottomed και αλουμινένιο starter για το μοτέρ. Επίσης, κατά τα σύγχρονα ειωθότα υπάρχει ηλεκτρονική συσκευή ήχου που ενισχύει ψηφιακά τον ήχο του μοτέρ, όταν ο οδηγός πατήσει το κουμπί GT Mode που βρίσκεται στο τιμόνι.

Το 4κύλινδρο 1.600άρι μοτέρ του cee’d GT με τους 204 PS και τα 27,0 kgm έρχεται με νέο τούρμπο με μεγαλύτερη πίεση χαμηλά που ανεβάζει την τιμή της ροπής χαμηλά στη κλίμακα των στροφών, βελτιώνοντας ταυτόχρονα την απόκριση στο γκάζι. Έτσι τα 0-100 km/h στην εργοστασιακή τιμή μειώθηκαν κατά 0,1” τα 7,6 ενώ η KIA υπόσχεται καλύτερα αποτελέσματα στις ρεπρίζ, μετρήσεις των οποίων παραθέτουμε από τις δικές μας:
0-100 km/h 7,7”
0-120 km/h 10,2”
0-140 km/h 13,8”
0-160 km/h 17,9”
0-180 km/h 24,3”
0-400 m 15,5”
0-1.000 m 28,1”
50-80 km/h με 3η 3,0”
80-110 km/h με 4η 4,0”
110-140 km/h με 4η 4,6”

Το ανανεωμένο KIA cee’d 2016 θα λανσαριστεί εμπορικά στην Ευρώπη μέσα στον Ιούλιο. Για την Ελλάδα είναι άγνωστο αν και πότε σκοπεύει να το λανσάρει στην εγχώρια αγορά η αντιπροσωπεία.   

[Πηγή KIA]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube