Επίσημο: Ανανεωμένη Mercedes-Benz C-Class Coupé και Cabriolet
H φρεσκαρισμένη C-Class Coupé και Cabriolet αποκαλύφθηκε πριν από τη δημόσια πρεμιέρα της στη Νέα Υόρκη την άλλη εβδομάδα.
Σε συνέχεια του ντεμπούτου της μπερλίνας Mercedes C-Class 2019 στο Σαλόνι της Γενεύης, η κουπέ και η κάμπριο εκδοχή της θα ντεμπουτάρει στο New York International Auto Show την άλλη εβδομάδα.
Ο σπορ χαρακτήρας και η οδηγική απόλαυση έχουν ενισχυθεί, κατά τη Mercedes-Benz, με πιο αδρό σχεδιασμό, με ψηφιακό κόκπιτ και ανάρτηση DYNAMIC BODY CONTROL. Επίσης ο 4κύλινδρος 1.500άρης κινητήρας της C 200 και C 200 4MATIC υποστηρίζεται από 48βολτη τεχνολογία (EQ Boost). Αργότερα με την ίδια τεχνολογία θα διατεθεί και ένα δίλιτρο μοτέρ.
Κατά τα ειωθότα, η C-Class Coupé και Cabriolet θα διαθέτουν στην γκάμα τους από την αρχή το μοντέλο AMG C 43, το οποίο κάτω από το καπό θα φοράει τον 3λιτρο V6, αλλά με 390 ίππους, 23 παραπάνω σε σχέση με πριν. Η μέγιστη ροπή δε των 53 kgm θα είναι διαθέσιμη από τις 2.500 rpm έως τις 5.000 rpm. Τα νούμερα αυτά επιτρέπουν, σύμφωνα με το εργοστάσιο, το αυτοκίνητο να κάνει 0-100 km/h σε 4,7” το κλειστό και 4,8” το ανοιχτό.
Η ευρωπαϊκή γκάμα του λανσαρίσματος για τις νέες C-Class Coupé και Cabrio περιλαμβάνει τις C 200, C 200 4MATIC, C 220 d και την AMG C 43 4MATIC που προαναφέραμε. Η C200 των 1.500 κυβικών αποδίδει 184 άλογα με το θερμικό μοτέρ και άλλα 14 με το ηλεκτρομοτέρ, ενώ η ροπή είναι αντίστοιχα 28,5 και 16,3 kgm. Νούμερα που επιτρέπουν στην κουπέ να επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 7,9” (8,4” 4MATIC) και να φτάνει σε τελική τα 239 km/h (234 km/h 4MATIC). H δίλιτρη ντίζελ C 220 d αποδίδει 194 PS στις 3.800 rpm και 40,8 kgm από τις 1.600 έως τις 2.800 rpm, με μέση τυποποιημένη κατανάλωση 4,8 -5,1 lt/100 km. Οι εκπομπές CO2 του αυτοκινήτου είναι 126 έως 136 g/km. Όσον αφορά τις επιδόσεις του, κάνει το 0-100 km/h σε 7” και πιάνει τα 240 km/h.
Στις ΗΠΑ, όπως και η4θυρη μπερλίνα, η δίπορτη κουπέ και η ανοιχτή C-Class αποκτούν έναν νέο 4κύλινδρο κινητήρα για το αμερικανικό μοντέλο C 300. Ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας των 2,0 λίτρων αποδίδει 255 ίππους και ροπή 37,7 kgm, επιτρέποντας στην κουπέ να κάνει το 0-100 km/h σε 5,9”, ενώ η κάμπριο για το ίδιο σπριντ θα χρειάζεται 6,1”. Η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h και στα δύο αυτοκίνητα, ενώ το μοτέρ συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο εννέα ταχυτήτων.
Στο αισθητικό μέρος, και τα δύο αυτοκίνητα ανασχεδιάστηκαν εξωτερικά το εμπρός και το πίσω μέρος, για πιο σπορ εμφάνιση. Ακόμη νέα σχέδια σε ζάντες και νέα χρώματα στη διατιθέμενη παλέτα είναι οι κύριες επεμβάσεις. Επίσης υπάρχουν νέοι προβολής υψηλής απόδοσης LED. Υπάρχουν επίσης νέοι προβολείς υψηλής απόδοσης LED με νέο σχεδιασμό, ενώ έξυπνοι προβολείς LED με εξαιρετικά ευρεία δέσμη είναι διαθέσιμοι ως έξτρα.
Η καμπίνα επίσης βελτιώθηκε με μια μεγαλύτερη κεντρική οθόνη 10,25 ιντσών για το infotainment, ενώ προαιρετικά υπάρχει ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων στις 12,3 ίντσες. Το τιμόνι αντικαταστάθηκε επίσης με μια νέα πολύ-λειτουργική μονάδα με κουμπιά Touch Control.
Όπως αναμενόταν, και τα δύο μοντέλα επωφελούνται επίσης από τα πρόσφατα συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης, επιτρέποντάς τους σε ορισμένες περιπτώσεις να οδηγούνται ημί-αυτόνομα. Και τα δύο θα διατίθενται με στάνταρ το Active Brake, ενώ το πακέτο Driver Assistance διαθέτει πλέον και Active Distist Assist Distronic. Σύστημα που υποστηρίζει τον οδηγό σε διάφορες καταστάσεις, καθώς και ρυθμίζει την ταχύτητα του αυτοκινήτου όταν πλησιάζει σε στροφές, σε διασταυρώσεις ή σε κυκλικούς κόμβους.
Τόσο η C-Class Coupé όσο και η C-Class Cabriolet θα κάνουν το παγκόσμιο ντεμπούτο τους στο Inetrnational Auto Show της Νέας Υόρκης, πριν ξεκινήσουν την εμπορική καριέρα τους στην Ευρώπη τον προσεχή Ιούλιο. Οπότε λίγο καιρό πριν, πλησιάζοντας στο λανσάρισμα, αναμένουμε να ανακοινωθεί η τιμή τους.
[Πηγή Mercedes-Benz]