Επίσημο: Νέο Renault Kwid, «παγκόσμιο» αυτοκίνητο πόλης
Ένα μικρό 5θυρο χάτσμπακ με στόχο την αύξηση των πωλήσεων εκτός Ευρώπης παρουσίασε η γαλλική μάρκα.
Με το 46% των πωλήσεων της Renault να προέρχονται σήμερα από τις αγορές εκτός Ευρώπης, σε σχέση με 37% το 2010, η εταιρεία αποφάσισε να δώσει μεγαλύτερη έμφαση σε αυτές.
Η πρώτη είναι η Ινδία, που μέχρι το 2020 αναμένεται να είναι η τρίτη μεγαλύτερη αγορά παγκοσμίως μετά την Κίνα και τις ΗΠΑ και στην οποία τα αυτοκίνητα πόλης αντιστοιχούν στο 30% των ετήσιων ταξινομήσεων.
Το Kwid είναι το νέο της «όπλο» στην κατηγορία. Βασίζεται στη νέα πλατφόρμα CMF της Renault-Nissan Alliance η οποία έχει σχεδιαστεί ώστε να είναι ευέλικτη, όπως ακριβώς η MQB του Group VW, και να προσφέρει σημαντικές οικονομίες κλίμακας μειώνοντας ανάλογα το κόστος.
Σχεδιαστικά, δανείζεται στοιχεία από το ομώνυμο concept που παρουσιάστηκε πέρυσι. Τα πλαστικά προστατευτικά, ο επιθετικός εμπρός προφυλακτήρας και η μεγάλη απόσταση από το έδαφος που φτάνει τα 180 mm θυμίζουν SUV ενώ η καμπίνα είναι σύγχρονη, με ψηφιακό πίνακα οργάνων και μία οθόνη 7 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων και πλοήγησης.
Με μήκος 3,68 m και πλάτος 1,58 m, η Renault υποστηρίζει πως το Kwid «είναι ιδανικό για να κινείσαι ευέλικτα μέσα στην πόλη», ενώ η ψηλή θέση οδήγησης «προσφέρει καλύτερη ορατότητα για μεγαλύτερη άνεση στα ταξίδια».
Η εταιρεία δεν έχει ανακοινώσει ακόμα τις εσωτερικές διαστάσεις αλλά υπόσχεται πως το νέο χάτσμπακ θα προσφέρει τους μεγαλύτερους χώρους επιβατών και αποσκευών στην κατηγορία του.
Επίσης, προς το παρόν γνωρίζουμε ότι το νέο μοντέλο θα προσφέρεται με έναν κινητήρα 0,8 lt που «προσφέρει εξαιρετικές τιμές κατανάλωσης» και συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων.
Για τη δημιουργία του Kwid, η Renault άντλησε πηγές από τη Γαλλία, την Ιαπωνία, την Κορέα και, φυσικά, την Ινδία. Το 98% των προμηθευτών θα είναι εγχώριοι, με το 60% ν’ αντιστοιχεί στην περιοχή του Chenai στην οποία βρίσκεται το εργοστάσιο που θα κατασκευάζεται.
Παρ’ ότι πάντως το χαρακτηρίζει ως παγκόσμιο μοντέλο, το Kwid δεν πρόκειται να διατεθεί στην Ευρώπη αλλά απευθύνεται, πέρα από την Ινδία, σε αναπτυσσόμενες αγορές όπως η Κίνα, η Ρωσία και η Βραζιλία.
[Πηγή: Renault]