Έκθεση Γενεύης: Koenigsegg Agera RS
Εκτός από το megacar Regera, το ντεμπούτο του στη Γενεύη έκανε και η έκδοση RS του Agera.
Το RS «δανείζεται» τεχνολογικές λύσεις από το εντυπωσιακό One:1 και, σύμφωνα με την εταιρεία, «ανεβάζει τα όρια και δίνει στο Agera νέα επίπεδα επιδόσεων», ενώ ταυτόχρονα διατηρεί «όλα τα χαρακτηριστικά και τη χρηστικότητα των εκδόσεων S και R».
Σχεδιαστικά, το Agera RS διαφοροποείται από τις άλλες εκδόσεις στο εμπρός σπλίτερ, τις πλαϊνές ποδιές, το εξελιγμένο πάτωμα και την αεροτομή. Χάρη σε αυτές τις βελτιώσεις, η αρνητική άντωση έχει αυξηθεί σημαντικά, φτάνοντας τα 450 kg στα 250 km/h.
Σε αντίθεση με το υβριδικό Regera, το Agera διατηρεί τον γνωστό υπερτροφοδοτούμενο V8 των 5,0 λίτρων, ο οποίος έχει πλέον υψηλότερο όριο στροφών και μέγιστη ισχύ 1.180 ίππων. Σε συγκεκριμένες αγορές, το μοτέρ μπορεί να ρυθμιστεί ώστε να λειτουργεί με βιοκαύσιμο Ε85, αποδίδοντας ακόμα μεγαλύτερη ιπποδύναμη.
Το Agera RS θα κατασκευαστεί σε μόλις 25 κομμάτια από τα οποία τα 10 έχουν ήδη πωληθεί πριν καν αποκαλυφθεί επίσημα στην έκθεση.
[Πηγή: Koenigsegg]