DS 7 Crossback: Από τη θέση του συνοδηγού
Μια μικρή πρώτη γεύση από το νέο γαλλικό premium SUV.
Οι επιδείξεις σε ελεγχόμενο περιβάλλον πίστας διεξάγονται συνήθως με ταχύτητες που δεν φέρνουν σε δύσκολη θέση του αυτοκίνητο, αλλά ταυτόχρονα εντυπωσιάζουν και τους επιβαίνοντες.
Ο Andrea Louis, project manager του DS 7 Crossback, οδηγεί ένα ταλαιπωρημένο πρωτότυπο με σβέλτο αλλά και συγκρατημένο ρυθμό. Σκοπός της δουλειάς του είναι βρει και να αναδείξει κάποιο ελάττωμα ή ατέλεια του νέου μοντέλου, οδηγώντας πάνω από όλες τις επιφάνειες της πίστας δοκιμών. Το ιδανικό αποτέλεσμα γι' αυτόν είναι να μπορέσει το νέο SUV να προσφέρει την άνεση και την ποιότητα κύλισης που πρέπει να προσφέρει ένα αυτοκίνητο με γαλλική καταγωγή.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: DS 7 Crossback [video]
Δυστυχώς, το DS 7 Crossback που μπήκαμε ως συνοδηγοί δεν είχε την προαιρετική ανάρτηση Active Scan, βρίσκεται στο τελευταίο στάδιο εξέλιξης, και τα ενεργά αμορτισέρ που λειτουργούν μόνο στην επιλογή Normal. Ωστόσο, το αυτοκίνητο διαχειρίζεται πολύ εντυπωσιακά το ανώμαλο οδόστρωμα της πίστας, αν και σε πραγματικές συνθήκες έξω από την πίστα υπάρχουν και χειρότερου είδους οδοστρώματα.
Όπως μας δήλωσαν όμως οι μηχανικοί του Groupe PSA, έχουν υπόψη τους τον τύπο οδοστρώματος στην Μ. Βρετανία και σε άλλες χώρες της Ευρώπης, και είναι αποφασισμένοι με το αποτέλεσμα που θα παρουσιάσουν στις εκδόσεις παραγωγής, να ξανακερδίσουν τη φήμη τους περί «γαλλικής» άνεσης.