Διαρροή φωτογραφίας για το νέο Renault Mégane RS
Λίγο πριν το επίσημο ντεμπούτο, διέρρευσε φωτογραφία του νέου "διακριτικού", όπως μας έλεγαν, Mégane RS στο διαδίκτυο.
Διέρρευσε φωτογραφία του νέουρ Renault Mégane RS στο διαδίκτυο, λίγο πριν την επίσημη παρουσίαση του μοντέλου αργότερα μέσα αστη χρονιά.
Ενώ το υπόλοιπο αυτοκίνητο καλύπτεται από ένα σεντόνι, το πίσω μέρος είναι παντελώς ακάλυπτο. Έτσι βλέπουμε έναν προφυλακτήρα με ένα πολύ επιθετικό diffuser. Και κεντρικά τοποθετημένη τραπεζοειδή εξάτμιση. Ο προφυλακτήρας είναι φουσκωμένος για να έρθει στα μέτρα των ξεχειλωμένων φτερών. Στις άκρες του έχει δύο κάθετους αεραγωγούς. Ειδικά σε αυτό το βαθύ κίτρινο, σχεδόν πορτοκαλί χρώμα, δείχνει επιθετικό. Τόσο που δεν καταλαβαίνουμε τι ακριβώς εννοούσε μιλώντας για διακριτική εμφάνιση ο επικεφαλής σχεδιασμού της Renault Stéphane Janin στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Σαγκάης. Δηλαδή, αν δεν ήταν διακριτικό, τι άλλο θα έβαζαν στην ουρά;
Το νέο Renault Mégane RS δεν θα απογοητεύσει τους σκληροπυρηνικούς οπαδούς της οδηγικής απόλαυσης. Θα είναι ένα σύγχρονο χάτσμπακ κορυφαίων επιδόσεων, με ακραία σπορ και ταυτόχρονα πολιτισμένο χαρακτήρα.
Αντίθετα με το Clio RS το οποίο στην προσπάθεια της μάρκας να εκσυγχρονιστεί έχασε κάτι από τον οδηγοκεντρικό του χαρακτήρα, στο Mégane RS η Renault φαίνεται ότι θα εφαρμόσει τη σωστή συνταγή. Θα έχει 300 ίππους από ένα δίλιτρο κινητήρα τούρμπο και αντίθετα με το Clio, στο οποίο ένα μέτριο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη ήταν η μόνη επιλογή, εδώ θα υπάρχει διαθέσιμο και ένα 6άρι χειροκίνητο. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις, η ευρωπαϊκή αγορά θα προτιμήσει το χειροκίνητο, αλλά στην Ασία το EDC θα είναι πιο δημοφιλές. Η γαλλική εταιρεία αφήνει να εννοηθεί ότι σύντομα θα επιχειρήσει να πάρει το ρεκόρ των προσθιοκίνητων στο Nurburgring από την Volkswagen και το Golf GTI Clubsport S.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το νέο Renault Mégane 1.5 dCi 110
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η Prodrive φτιάχνει ένα Renault Mégane για rallycross
Πρόσφατα κυκλοφόρησε ένα teaser video που προλογίζει το αυτοκίνητο. Θα είναι, όπως είναι λογικό, το ισχυρότερο Mégane που παρήχθη ποτέ. Αντίθετα με κάποιες αρχικές φήμες, δεν θα είναι τετρακίνητο. Η τεχνολογική καινοτομία θα είναι το σύστημα τετραδιεύθυνσης, το οποίο θα βελτιώνει πολύ την ευελιξία στα κλειστά κομμάτια. Ταυτόχρονα, χάρη στη μεγαλύτερη πλατφόρμα του σημερινού Mégane, με 2,8 cm μεγαλύτερο μήκος και 2,5 πόντους χαμηλότερη απόσταση από το έδαφος θα έχει καλύτερη πρόσφυση.
[Πηγή Autocar]