BMW X5 xDrive40e: Plug-in υβριδικό SUV
Το πρώτο της υβριδικό plug-in που δεν ανήκει στη σειρά i προσέθεσε στη γκάμα της η BMW.
Η έκδοση παραγωγής του πρωτότυπου X5 eDrive, που είχε παρουσιαστεί στο Σαλόνι της Φρανκφούρτης το 2013 και στη συνέχεια ανανεωμένο στη Νέα Υόρκη το 2014 αποκαλύφθηκε σήμερα από την BMW.
Η X5 eDrive 40e κινείται από έναν 2λιτρο τετρακύλινδρο τούρμπο με 245 PS και 35,4 kgm ο οποίος συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 113 ίππων και 25,2 kgm ενσωματωμένο στο 8άρι αυτόματο κιβώτιο, με τη μέγιστη συνδυασμένη απόδοση να φτάνει τους 313 ίππους και τα 45,5 kgm.
Τα 0-100 km/h έρχονται σε 6,8¨ και τη τελική περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 210 km/h. Στην πλήρως ηλεκτρική λειτουργία, που προσφέρει αυτονομία 31 km, ο περιοριστής επεμβαίνει στα 120 km/h.
H μπαταρία ιόντων λιθίου έχει χωρητικότητα 9 kWh είναι τοποθετημένη κάτω από τον χώρο αποσκευών που πλέον έχει χωρητικότητα από 500-1.720 λίτρα, με τα πίσω καθίσματα στη θέση τους ή πλήρως αναδιπλωμένα αντίστοιχα.
Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε τρεις λειτουργίες. Στην AUTO, ο ηλεκτροκινητήρας υποβοηθά τον βενζινοκινητήρα για μέγιστη απόδοση, στην SAVE η προτεραιότητα είναι η διατήρηση της φόρτισης της μπαταρίας και της ανάκτησης ενέργειας, και στη MAX ενεργοποιείται η πλήρως ηλεκτρική λειτουργία για μηδενικές εκπομπές ρύπων. Η μέση τυποποιημένη κατανάλωση είναι 3,3-3,4 lt/100 km και οι εκπομπές CO2 77-78 g/km, ανάλογα με τις διαστάσεις των ελαστικών.
Η μπαταρία μπορεί αν φορτιστεί πλήρως μέσα σε 3 ώρες και 50 λεπτά από οικιακή παροχή ρεύματος ή σε 2 ώρες και 45 λεπτά με την – προαιρετική – BMW iWallbox.
[Πηγή: BMW]