BMW: η νέα Σειρά 3 θα είναι ελαφρύτερη

BMW: η νέα Σειρά 3 θα είναι ελαφρύτερη

Πιο ελαφριά κατά τουλάχιστον 40 κιλά θα είναι η επόμενη BMW 3 Series, ενώ και η γκάμα των κινητήρων βενζίνης και ντίζελ θα αναβαθμιστεί σημαντικά σε ιπποδύναμη

Έχοντας να αντιμετωπίσει ακόμα πιο σκληρό ανταγωνισμό από νέους παίκτες, όπως η Alfa Romeo Giulia, η BMW πρέπει να ανεβάσει ακόμα περισσότερο τον πήχη για την εξέλιξη της επόμενης γενιάς της Σειράς 3 (G20).

Διότι δεν είναι μόνο η Giulia που χτυπάει στην σπορ πλευρά, αλλά και όλος ο βελτιωμένος ανταγωνισμός, από τη Γερμανία. Οι μηχανικοί της BMW επικεντρώνονται κυρίως στην...ελάφρυνση του βάρους τουλάχιστον κατά 40 κιλά σε σχέση με την υπάρχουσα γενιά. Για να το πετύχουν αυτό θα γίνει πιο εκταταμένη χρήση αλουμινίου αλλά πλαστικού ενισχυμένου από ανθρακονήματα (CFRP). Το κυριότερο όμως είναι πως η επόμενη πλατφόρμα θα είναι η CLAR, το ίδιο πλαίσιο δηλαδή που χρησιμοποιούν η νέα Σειρά 5 αλλά και η ναυαρχίδα της εταιρείας, η Σειρά 7.

Εκτός από μείωση του συνολικού βάρους η επόμενη «3άρα» θα έχει και αυξημένη ιπποδύναμη, ήδη από τον μικρότερο κινητήρα της γκάμας, τον 3κύλινδρο 1.5 τούρμπο βενζίνης. Σύμφωνα με πληροφορίες ο εν λόγω κινητήρας θα αποκτήσει επτά επιπλέον ίπππους, φτάνοντας στους 143 και 2 kgm επιπλέον ροπής. Παρόλα αυτά οι εκπομπές CO2 θα είναι χαμηλότερες κατά 5%.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ ​Scoop: Η μελλοντική BMW Σειρά 3 ντριφτάρει στο χιόνι [video]

Όσον αφορά την γκάμα των ντίζελ κινητήρων ο βασικός1600άρης της 316d θα δυναμώσει σημαντικά, στους 136 PS από τους 116 που αποδίδει στην τωρινή έκδοση. Η νέα 318d με τον 2λιτρο ντίζελ που σήμερα αποδίδει 150 PS θα κερδίσει 13 ίππους περισσότερους. Η εξαιρετικά δημοφιλής στην Ευρώπη 320d με τον επίσης 2λιτρο ντίζελ, ο οποίος αποδίδει 184 PS, αναμένεται να φτάσει τους 204. Η BMW επίσης θα αναβαθμίσει και την έκδοση 325d των 224 ίππων, προσθέτοντας 10 περισσότερους. Κατά μέσο όρο η γκάμα των ντίζελ κινητήρων θα εκπέμπει επίσης 5% λιγότερο CO2.

Στη γκάμα φυσικά θα εξακολουθήσει να υπάρχει και η υβριδική plug-in έκδοση 330e, με 2λιτρο τούρμπο βενζινοκινητήρα και ηλεκτρικό μοτέρ, των οποίων η συνδυαστική ισχύς θα ανέβει στους 265 ίππους, αφήνοντας έτσι χώρο για μια πιο μικρή υβριδική plug-in έκδοση, την 325e με συνδυαστική ισχύ στους 230 PS.

Όσον αφορά το πάνω άκρο της γκάμας, η BMW σχεδιάζει να το επεκτείνει, με εκδόσεις όπως η M340i και η M340d, προκειμένου να γεφυρώσει το χάσμα που υπάρχει μεταξύ των «απλών» εκδόσεων και της κορυφαίας Μ3. Και μιας και ο λόγος για την M3, οι πληροφορίες λένε ότι η επόμενη θα ενσωματώνει και ένα μικρό ηλεκτρικό μοτέρ με αποτέλεσμα η συνολική απόδοσή της να φτάνει στους 460 PS, όπως η κορυφαία M4 CS.

Η νέα γενιά της Σειράς 3 θα παρουσιαστεί μέσα στο 2018, ενώ η Σειρά 4, Coupe, Cabrio και Gran Coupe, θα παρουσιαστούν μάλλον προς το τέλος του 2019. Το μέλλον της 3 Series GT είναι μάλλον αβέβαιο, αν και πληροφορίες αναφέρουν ότι θα ενταχθεί στη γκάμα της Σειράς 4 και θα είναι ένα πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο.
 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube