Bentley: Νέα Continental GT το 2017

Bentley: Νέα Continental GT το 2017

Ριζικές αλλαγές για το αυτοκίνητο που αύξησε κατακόρυφα τις πωλήσεις της μάρκας.

Η Continental GT, που παρουσιάστηκε το 2003, είναι η πρώτη νέα Bentley που μπήκε στην παραγωγή μετά την εξαγορά της μάρκας από την VW το 1998.

Είναι επίσης αυτή που, μαζί με τις ανοιχτές (GTC) και τετράθυρες (Flying Spur) παραλλαγές της εκτόξευσε τις ετήσιες πωλήσεις από τις 1.000 μόλις μονάδες το 2003 στις 7.786 τη χρονιά που πέρασε.

Η δεύτερη γενιά, που παρουσιάστηκε το 2011, βασιζόταν στην ίδια πλατφόρμα με την πρώτη, δηλαδή την D1 του VW Phaeton. Όχι και ό,τι πιο σύγχρονο, είναι η αλήθεια...

H Porsche έχει αναλάβει την εξέλιξη της πλατφόρμας MSB για τα πισωκίνητα και τετρακίνητα premium μοντέλα του Group VW. Συνεπώς, η καινούργια Continental GT θα βασίζεται στην ίδια αρχιτεκτονική με αυτή της νέας Panamera που θα παρουσιαστεί ένα χρόνο νωρίτερα από την καινούργια Bentley.

Τα δύο αυτοκίνητα θα έχουν φυσικά εντελώς διαφορετικό χαρακτήρα, με την Bentley να διατηρεί την πολυτέλεια και την άνεση που την διακρίνουν σε ένα νέο, πιο εξελιγμένο «πακέτο».

Σχεδιαστικά, η επιτυχημένη συνταγή δεν θ’ αλλάξει αισθητά και θα αποτελεί εξέλιξη του σημερινού μοντέλου υιοθετώντας κάποια από τα στοιχεία του (εικονιζόμενου) concept EXP 10 Speed 6, που είδαμε στη Γενεύη.

Ο CEO της Bentley, Wolfgang Dürheimer, δήλωσε τον περασμένο μήνα στο Σαλόνι της Σαγκάης ότι, πέρα από τους υπερτροφοδοτούμενους W12 και V8, «θα υπάρχουν υβριδικές εκδόσεις στη νέα γενιά των GT και Flying Spur. Είναι απαραίτητες μια και είναι η μόνη λύση για να μειώσουμε τις εκπομπές CO2 και η τεχνολογία που θ’ ακολουθήσουν όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες για αρκετά χρόνια».

Παρ’ ότι η τεχνολογία είναι ήδη διαθέσιμη μέσα στον όμιλο, ο Dürheimer απέκλεισε τη χρήση της ηλεκτροκίνησης – προς το παρόν: «Σίγουρα, υπάρχει χώρος για αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση, αλλά για την Bentley δεν είναι κατάλληλη. Αυτό μπορεί ν’ αλλάξει στο μέλλον αλλά, όσο οι μπαταρίες είναι τόσο βαριές όσο σήμερα και με τόσο περιορισμένη αυτονομία, δεν πρόκειται να ασχοληθούμε

[Πηγή: AutoExpress]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube