Audi: Έτοιμο το νέο S4 Avant

Audi: Έτοιμο το νέο S4 Avant

Αυτή είναι η κορυφαία, προς το παρόν, έκδοση του νέου A4 Avant.

Η Audi αποκάλυψε την κορυφαία, προς το παρόν, έκδοση του A4 Avant, το S4 Avant, που υπόσχεται ακόμα καλύτερες επιδόσεις και οδικά χαρακτηριστικά, καθώς και μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου.

Πιο συγκεκριμένα, το S4 Avant εξακολουθεί να κινείται από έναν 3λιτρο V6 TFSI, μόνο που πλέον διαθέτει τούρμπο αντί για κομπρέσσορα και είναι ελαφρύτερος. Η απόδοση του έχει φτάσει τους 354 ίππους (+21 ίππους) και η ροπή τα 51 kgm (+6,1 kgm). Αλλαγή υπάρχει και στο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων που πλέον είναι 8άρι Tiptronic και όχι 7άρι διπλού συμπλέκτη S tronic. Σύμφωνα με την γερμανική εταιρεία, για να πιάσει τα 100 km/h από στάση το νέο S4 Avant χρειάζεται 4,9” και η τελική του ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h.

Όπως συμβαίνει με όλα τα μοντέλα S, έτσι και αυτό διαθέτει σύστημα τετρακίνησης quattro που υπό κανονικές συνθήκες και χάρη στο κεντρικό μπλοκέ διαφορικό, μοιράζει την δύναμη στον εμπρός και τον πίσω άξονα σε ποσοστό 40/60. Βέβαια, σε ακραίες συνθήκες ή ανάλογα το πρόγραμμα στο Drive Profile, το ποσοστό αυτό διαφοροποιείται και μπορεί να φτάσει το 70% της ροπής στον εμπρός άξονα ή το 85% της ροπής στο πίσω. Ακόμα, στον προαιρετικό εξοπλισμό συναντάμε και ενεργό πίσω διαφορικό για ακόμα καλύτερο μοίρασμα της ροπής στους πίσω τροχούς.

Βελτιώσεις έχει υποστεί και η πίσω ανάρτηση των πέντε συνδέσμων με στόχο την ακόμα καλύτερη λειτουργία και αποτελεσματικότητα στις υψηλές ταχύτητες. Γενικότερα πάντως, το S4 κάθεται 2,3 πόντους πιο κοντά στο έδαφος.

Όπως συνέβη και με την 4θυρη έκδοση S4 που παρουσιάστηκε στην Έκθεση της Φρανκφούρτης, έτσι και το S4 Avant ξεχωρίζει εμφανισιακώς χάρη στους πιο επιθετικούς προφυλακτήρες με τις μεγάλες εισαγωγές αέρα στο εμπρός μέρος και τον αεροδυναμικό διαχύτη πίσω, τους ασημί καθρέφτες, τις τέσσερις απολήξεις της εξάτμισης και τους 18άρηδες τροχούς αλουμινίου.

Στην καμπίνα, την διαφορά κάνουν οι νέες διακοσμητικές φάσες και τα δερμάτινα μπάκετ καθίσματα σε τρεις αποχρώσεις, ενώ στον επιπλέον εξοπλισμό διατίθενται και πιο σπορ S καθίσματα με ενσωματωμένο προσκέφαλο και ακόμα καλύτερη πλευρική στήριξη.

[Πηγή: Audi]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube