Aston Martin: Ο ατμοσφαιρικός V12 θα παραμείνει στην γκάμα

Aston Martin: Ο ατμοσφαιρικός V12 θα παραμείνει στην γκάμα

Παρά τη συνεργασία με την AMG για ένα νέο biturbo V8, η Aston Martin δεν θα εγκαταλείψει την «ατμόσφαιρα».

Τα μελλοντικά σχέδια της μάρκας δεν θα αλλάξουν το οδηγικό DNA της, υποστηρίζει ο νέος CEO, Andy Palmer.

Έχοντας περάσει μια πολύ δύσκολη περίοδο, η Aston Martin διαθέτει πλέον τα κεφάλαια να εξελίξει τα μελλοντικά της μοντέλα και έχει συνάψει συνεργασία με την Mercedes για την προμήθεια νέων κινητήρων από την AMG.

Η τελευταία, παρ’ ότι επισημοποιήθηκε πέρυσι, δεν αναμένεται να αποφέρει καρπούς μέχρι το 2017, με πρώτο έναν V8 με δύο τούρμπο που θα κινεί την επόμενη Vantage.

Ο νέος CEO της Aston Martin, Andy Palmer, ξεκαθαρίζει ότι η συγκεκριμένη κίνηση σε καμία περίπτωση δεν σημαίνει πως ο V12 των 5,9 lt θα αποτελέσει παρελθόν.

«Ο τωρινός V12 θα υποστεί μια τόσο σημαντική εξέλιξη που θα τον καταστήσει πρακτικά ένα σχεδόν νέο κινητήρα και θα παραμείνει ατμοσφαιρικός», είπε ο Palmer, προσθέτοντας ότι «θα συνεχίσουμε να έχουμε ένα 12κύλινδρο μοτέρ επειδή είναι αυτό που θέλουν οι πελάτες μας».

Ο ανανεωμένος κινητήρας θα κάνει το ντεμπούτο του στη νέα DB9, η οποία θα έρθει σε 18 μήνες και θα υιοθετεί στοιχεία τόσο από το πρωτότυπο DB10 που κατασκευάστηκε για την νέα ταινία του James Bond όσο κι από το hypercar Vulcan.

Η δεύτερη γενιά της DB9 θα βασίζεται, όπως και η πρώτη, στην αλουμινένια πλατφόρμα VH. Η Aston Martin έχει δεχτεί αρκετή κριτική για τη χρήση της ίδιας πλατφόρμας, που χρονολογείται από το 2003, σε όλα τα μοντέλα.

Ο Palmer θεωρεί ότι οι κριτικές είναι ανυπόστατες: «Αυτή η πλατφόρμα ήταν πολύ μπροστά από την εποχή της. Είναι πολύ ευέλικτη, όπως και η MQB της VW και αν συγκρίνεις τις σημερινές εκδόσεις της με αυτή του 2013 θα ανακαλύψεις πάρα πολλές διαφορές. Επίσης, είναι ιδανική για να κατασκευάζεις μοντέλα περιορισμένης παραγωγής σαν τα δικά μας.»

Η συνεργασία με την AMG, που αφορά μόνο το τεχνικό κομμάτι, παρέχει στη βρετανική μάρκα πρόσβαση στα εξελιγμένα ηλεκτρονιά συστήματα της Mercedes. Στόχος του Palmer ωστόσο είναι οι Aston να παραμείνουν οδηγοκεντρικές.

Για παράδειγμα, ο νέος V8 θα προσφέρεται στις Mercedes αποκλειστικά με ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Στη Vantage όμως θα συνδυάζεται και με χειροκίνητο.

«Θα ήθελα να είμαστε ο τελευταίος κατασκευαστής που θα προσφέρει ακόμα αυτοκίνητα με χειροκίνητα κιβώτια στις ΗΠΑ», είπε. «Το ότι η βιομηχανία υιοθετεί τα κιβώτια διπλού συμπλέκτη, τουλάχιστον μία έκδοση από κάθε μελλοντικό μοντέλο μας θα διατίθεται και με χειροκίνητο».

[Πηγή: Car and Driver]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube