Aston Martin: Νέος V12 5,2 λίτρων με δύο τούρμπο [video]
Οι Βρετανοί φτιάχνουν ένα νέο κινητήρα που μπορεί να αποδώσει περί τους 600 PS και θα κινεί την επερχόμενη DB11.
Η Aston Martin ανακοίνωσε επίσημα ότι εξελίσσει έναν ολοκαίνουργιο V12 biturbo 5,2 λίτρων, και η επερχόμενη DB11 θα είναι το πρώτο μοντέλο παραγωγής που θα τον χρησιμοποιήσει.
Φήμες για ένα νέο V12 κυκλοφορούσαν εδώ και κάμποσο καιρό, όμως τώρα το γεγονός επιβεβαιώθηκε επίσημα με ένα σύντομο video που δόθηκε στη δημοσιότητα από την ίδια την Aston Martin.
To video επικεντρώνεται σε επί μέρους εξαρτήματα του κινητήρα πριν ο φακός ζουμάρει στο κάλυμμά του που γράφει “V12 5.2 Twin Turbo” και τα πλάνα τελειώσουν με το μήνυμα “Coming Soon” (έρχεται σύντομα).
Η εταιρεία δεν έχει ανακοινώσει ότι ο καινούργιος κινητήρας θα χρησιμοποιηθεί σίγουρα στη νέα DB11, όμως αυτό αποτελεί μια λογική συνεπαγωγή για το πιο κρίσιμης σημασίας μοντέλο της φίρμας αυτή τη δεκαετία. Επιπλέον, «κατάσκοποι» έχουν δει ένα «μουλάρι» δοκιμών της DB11 να κυκλοφορεί με βρετανικές πινακίδες και στην ιστοσελίδα του βρετανικού Υπουργείου Μεταφορών (DVLA) το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έχει καταχωρηθεί με κινητήρα 5.200 κυβικών.
Δεν έχει ανακοινωθεί η ιπποδύναμη του νέου μοτέρ, αλλά είναι λογικό να αποδίδει πάνω από τους 594 PS του σημερινού “AM29” στην Aston Martin Vanquish. Μια μέγιστη ισχύς στην περιοχή των 600 PS είναι πολύ πιθανή, πράγμα που θα κάνει τον νέο V12 τον δυνατότερο κινητήρα της Aston, αν εξαιρέσουμε τους ειδικά βελτιωμένους της One-77 και της Vulcan.
Μελλοντικά μοντέλα της Aston Martin θα έχουν και κινητήρες V8 biturbo κατασκευασμένους από την AMG σε προδιαγραφές των Βρετανών. Σε βάθος χρόνου, πιθανότατα θα πάψουν να υπάρχουν ατμοσφαιρικοί κινητήρες στην γκάμα μοντέλων της Aston.
Η νέα Aston Martin DB11
H DB11 θα είναι η απευθείας διάδοχος της DB9, καθώς η ονομασία DB10 δόθηκε στο πρωτότυπο που οδηγούσε ο James Bond στην ταινία Spectre και το οποίο κατασκευάστηκε σε μόνο 10 αντίτυπα, που όλα χρησιμοποιήθηκαν στο γύρισμα.
Η νέα DB11 θα βασίζεται σε ένα καινούργιο πλαίσιο από πριτσινωτό και κολλητό αλουμίνιο, όπως η σημερινή πλατφόρμα “VH” και θα έχει αλουμινένιες αναρτήσεις με εξαρτήματα της AMG, λόγω της συνεργασίας των δύο εταιρειών.
Θα έχει επίσης για πρώτη φορά χειροκίνητο κιβώτιο, κατ’ απαίτηση του νέου υπεύθυνου εξέλιξης, Matt Becker, που ήρθε ειδικά από τη Lotus για να επιβλέψει την εξέλιξη των επερχόμενων Aston Martin.
[Πηγή: AUTOCAR]