Aston Martin, η πιο πολυάσχολη φίρμα σπόρτσκαρ

Aston Martin, η πιο πολυάσχολη φίρμα σπόρτσκαρ

SUV, κουπέ και volante, σούπερκαρ κι ένα σκασμό από αυτοκίνητα με σήμανση «AMR». Αυτή είναι η λίστα με ό,τι στοχεύει να φτιάξει η Aston από σήμερα μέχρι και μετά το 2020.

H Aston Martin περιλαμβάνεται ανάμεσα στις πιο πολυάσχολες φίρμες σπόρτσκαρ στον κόσμο, κάτι που ήταν καταφανέστατο στο Διεθνές Σαλόνι της Γενεύης στις δύο ημέρες που ήταν αφιερωμένες στον Τύπο.

Καταρχήν το χορό έσερνε η νέα «εσωτερική» φίρμα υψηλών επιδόσεων της εταιρείας, η AMR. Το πρώτο δημιούργημά της, το hypercar υπό την ονομασία AMR βρισκόταν στο σταντ μαζί με το πρωτότυπο DB11 Q που φτιάχτηκε για να επιδείξει της δυνατότητες του τμήματος ειδικών παραγγελιών της εταιρείας.

Εν συντομία, να πούμε ότι υπάρχουν πάμπολλες ενδείξεις προϊόντων για την αναγέννηση της Aston που μόλις πέρυσι στην ίδια έκθεση στέλεχος της εταιρείας δήλωνε «δεν έχουμε κάτι νέο, έτσι θα φέρουμε στη Γενεύη τέσσερις Vantage N400 σε διαφορετικά χρώματα». Ωστόσο, εξ όσων δείχνουν τα πράγματα, τα προσεχή χρόνια θα είναι ιδιαίτερα πολυάσχολα.

Με αυτό κατά νου, χάρη στο αμερικανικό car and driver συνετέθη μια λίστα με αυτά που περιμένουμε να έρθουν από την Aston τα προσεχή χρόνια. Το αμερικανικό site βασίστηκε στη μέχρι τώρα στενή παρακολούθηση των δραστηριοτήτων της βρετανικής εταιρείας και τις δηλώσεις εξεχόντων στελεχών της Aston, περιλαμβανομένου και του διευθύνοντος συμβούλου της, Andy Palmer. Σαφώς και δεν πρόκειται για μια εξοντωτική από πλευράς πληροφοριών λίστα, μιας και η Aston Martin αγαπά τις εκπλήξεις, αλλά μας δίνει μια καλή εικόνα για τον καταιγισμό των μοντέλων που μπορούμε να περιμένουμε.

2017 Πέρα από τις Vantage AMR Pro και Rapide AMR που είδαμε στη Γενεύη, θα υπάρχει η αποχαιρετιστήρια έκδοση AMR της απερχόμενης Vantage, που όπως έχουμε πει θα έρθει τόσο με μοτέρ V8 όσο και με V12. Η Aston θα λανσάρει επίσης τη υπέροχη «συνέχεια» της DB4 GT, αλλά υπάρχουν και ψίθυροι ότι θα δούμε μια έκδοση της DB11 με V8 που θα μπορούσε να είναι με διτούρμπινο 4λιτρο AMG, στο πλαίσιο της συνεργασίας Aston Martin και Mercedes-AMG.

2018 Ούτε τη χρονιά αυτή θα υπάρξει επιβράδυνση, καθώς θα δούμε τρία μεγάλα λανσαρίσματα. Το πρώτο αφορά την ανοιχτή DB11 Volante, την οποία θα ακολουθήσει η κρίσιμης σημασίας ολοκαίνουργια Vantage, που θα κάνει χρήση ηλεκτρονικής αρχιτεκτονικής και μοτέρ V8 από τη Mercedes-Benz. Τέλος, θα παρουσιαστεί η νέα Vanquish που θα κάνει χρήση μιας βελτιωμένης εκδοχής του διτούρμπινου V12 από την DB11. Ταυτόχρονα περιμένουμε τουλάχιστον μια έκδοση AMR, πιθανότατα υπό τη μορφή της κουπέ DB11.

2019 Κατά τη χρονιά αυτή θα υπάρξουν δύο κύρια λανσαρίσματα. Η Aston Martin DBX που θα είναι ένα crossover/SUV και μια ελαφρά ταχύτερη Valkyrie. Η DBX αρχικά θα λανσαριστεί με μοτέρ βενζίνης, που δεν θα είναι άλλα από τα AMG V8 και το τούρμπο V12 της Aston. Και σύμφωνα με τον Palmer, ο σχεδιασμός της έχει σχεδόν ολοκληρωθεί, ενώ στο μηχανολογικό κομμάτι η εξέλιξη βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο. Ή όπως το έθεσε ο ίδιος «Είμαστε για τα καλά γκαστρωμένοι». Θα ακολουθήσουν περισσότερες εκδόσεις AMR και AMR Pro, προερχόμενες από τις Vantage και Vanquish.

2020 Σε αυτή τη χρονιά, φτάνουμε στο τέλος της χρηματοδότησης του προγράμματος νέων μοντέλων της Aston, και η εξέλιξη νέων μοντέλων θα εξαρτηθεί από την εκπλήρωση συγκεκριμένων οικονομικών στόχων της εταιρείας. Παρόλα αυτά, ο Palmer είπε στο car and driver στη Γενεύη ότι θέλει το λανσάρισμα ενός νέου κεντρομήχανου και τέκνου της Valkyrie το 2020, τολμώντας να προβλέψει ότι θα πάρει το πράσινο φως. Ακόμη, αναμένουμε να δούμε μια ρόουντστερ Vantage και μια Vanquish Volante.

2020 και ύστερα: Η κρυστάλλινη σφαίρα σκοτεινιάζει σε αυτό το σημείο, αν και το 2021 είναι το νωρίτερο που θα μπορούσαμε να δούμε το λανσάρισμα μια νέας μπερλίνας Lagonda, μοντέλο που θα στοχεύει ευθέως στις Rolls-Royce και Bentley.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube