Αναβάθμιση για τα Subaru WRX και WRX STΙ
Μικρές αισθητικές αλλαγές αλλά και αναβαθμίσεις στο σύστημα τετρακίνησης και τα φρένα είναι η ουσία του φρεσκαρισμένου μοντέλου.
Η Subaru στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού, αναβάθμισε ελαφρώς σε όλα τα επίπεδα το μεσαίο της μοντέλο που αρχικά κυκλοφόρησε το 2014.
Είναι μια κίνηση που αναμένεται να του δώσει επιπλέον ώθηση ώστε να φτάσει έως το 2020 που αναμένεται το ολοκαίνουργιο μοντέλο. Το τελευταίο μάλιστα είναι πολύ πιθανό να διαθέτει και υβριδικό σύστημα κίνησης.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Δοκιμάζουμε στην πίστα το Subaru WRX STI
Η ανανέωση περιλαμβάνει νέα μάσκα με πιο ανοιχτή και προτεταμένη γρίλια, ενώ νέας σχεδίασης είναι και τα κατευθυνόμενα φώτα LED. Σκοπός των αλλαγών δεν είναι άλλος από το να κάνουν το αυτοκίνητο πιο επιθετικό, κάτι σημαντικό με δεδομένο το χαρακτήρα του.
Για το WRX δεν ανακοινώνονται αλλαγές στον 2λιτρο μπόξερ κινητήρα των 268 ίππων ή το κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης Sport Lineartronic. Το χειροκίνητο 6άρι όμως έχει μειωμένες τριβές και καλύτερη αίσθηση αλλά και κούμπωμα του λεβιέ.
Αλλαγές υπάρχουν στη ρύθμιση της ανάρτησης, για περισσότερη σταθερότητα και άνεση χωρίς αντίκτυπο στο κράτημα. Επιπλέον στο τιμόνι η μονάδα της υποβοήθησης και του ηλεκτρονικού ελέγχου ενσωματώθηκαν για περιορισμό του βάρους.
Οι μεγαλύτερες αλλαγές που έφερε η ανανέωση έχουν να κάνουν με την έκδοση STI. Η βασικότερη αφορά στον έλεγχο του κεντρικού διαφορικού του συστήματος τετρακίνησης DCCD AWD. Σύμφωνα με τα λεγόμενα της εταιρείας πλέον έχει μόνο ηλεκτρονικό έλεγχο (όχι δηλαδή και μηχανικό) για πιο ομαλή και γρήγορη απόκριση.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Δοκιμάζουμε το Subaru Levorg
Η ρύθμιση της ανάρτησης είναι και εδώ αναθεωρημένη, ενώ για πρώτη φορά το WRX STI πατάει σε 19άρηδες τροχούς, με λάστιχα 245/35 R19 για ακόμα πιο άμεση επικοινωνία με τον οδηγό.
Τα φρένα είναι επίσης αναβαθμισμένα, με νέες 6πίστονες μονομπλοκ κίτρινες δαγκάνες εμπρός και 2πίστονες πίσω. Οι δίσκοι είναι διάτρητοι και μεγαλύτεροι σε όλους τους τροχούς, για μεγαλύτερο εμβαδό τριβής και καλύτερη απαγωγή θερμότητας. Με τη σειρά του, αυτό σημαίνει πιο δυνατό φρενάρισμα αλλά και περισσότερη αντοχή στη σκληρή χρήση.
Για τον 2.5 μπόξερ τούρμπο κινητήρα η Subaru επίσης δεν ανακοινώνει αλλαγή, κάτι που σημαίνει μέγιστη απόδοση 305 ίππων στην Αμερική, όσο ακριβώς και στο σημερινό μοντέλο. Σε αυτή τη λογική, μπορούμε να υποθέσουμε ότι τα ευρωπαϊκά αυτοκίνητα θα παραμείνουν στους 300 ίππους.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Η εξέλιξη του Subaru WRX [video]
Πέρα από αυτές τις αλλαγές, η Subaru έχει βελτιώσει και την ηχομόνωση του WRX με νέα υλικά, ενώ είναι βελτιωμένη και η πρακτικότητα της καμπίνας. Η τελευταία έχει πλέον και πιο προηγμένο σύστημα infotainment, με μεγαλύτερες οθόνες αφής που ανάλογα με την έκδοση εξοπλισμού φτάνουν έως και τις 7 ίντσες.
Τέλος, είναι επανασχεδιασμένη και η δομή του εμπρός μέρους του αμαξώματος για καλύτερη διαχείριση της ενέργειας σε περίπτωση σύγκρουσης, ενώ αναβαθμισμένα είναι και τα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας. Το δε Hill Holder, πλέον θα λειτουργεί σε κάθε κλίση και όχι μόνο στην ανηφόρες.
[Πηγή Subaru]