Ανανέωση για το Škoda Superb

Ανανέωση για το Škoda Superb

Στις 19 Απριλίου, παραμονή της έκθεσης της Σαγκάης θα κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα της η ανανεωμένη ναυαρχίδα της Skoda, το Superb, που δέχτηκε το πρώτο σημαντικό facelift και που, εκτός των άλλων, περιλαμβάνει και πιο αποδοτικούς κινητήρες

Στις 19 Απριλίου, παραμονή της έκθεσης της Σαγκάης θα κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα της η ανανεωμένη ναυαρχίδα της Škoda, το Superb, που δέχτηκε το πρώτο σημαντικό facelift και που, εκτός των άλλων, περιλαμβάνει και πιο αποδοτικούς κινητήρες

Σκοπός της ανανέωσης του Superb είναι, σύμφωνα με το διευθύνoντα σύμβουλο της Škoda Βίνφριντ Φάχλαντ, να γίνει το μοντέλο πιο ελκυστικό και μοντέρνο.

Η αέρας ανανέωσης φύσηξε και στις δύο εκδόσεις αμαξώματος, χάτσμπακ και στέισον βάγκον, με τις περισσότερες διαφορές στην εξωτερική σχεδίαση να εντοπίζονται στο εμπρός μέρος του Superb, σε σχέση πάντα με το απερχόμενο μοντέλο. Πιο συγκεκριμένα, η μάσκα, τα φανάρια, οι προβολείς ομίχλης, ο προφυλακτήρας, τα φτερά και το καπό είναι εντελώς νέα, ενώ τοποθετήθηκε και το νέο σήμα της φίρμας που εγκαινίασε το Citigo το καλοκαίρι που μας πέρασε.

Όλα αυτά, σε συνδυασμό και με τους νέους προβολείς bi-xenon με τα φώτα ημέρας τύπου LED που είναι διαθέσιμα για πρώτη φορά στην γκάμα, συμβάλλουν στο να συμβαδίσει και το Superb με τη σχεδιαστική γλώσσα των νέων μοντέλων της φίρμας. Στο πίσω μέρος, οι διαφορές είναι μικρότερες και επικεντρώνονται στον προφυλακτήρα, στο νέο σήμα και στα φανάρια τύπου LED που ανήκουν στο βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων, με highlight το χαρακτηριστικό σχήμα C των Škoda που δημιουργούν όταν είναι αναμμένα. Νέας σχεδίασης είναι και οι ζάντες αλουμινίου, διαστάσεων από 16” μέχρι 18”.

Στο εσωτερικό, αλλαγές υπάρχουν στα σχέδια και στην ποιότητα των επενδύσεων, τόσο των υφασμάτινων όσο και των δερμάτινων. Οι χώροι παραμένουν ως έχουν, δηλαδή κορυφαίοι, ενώ ένα νέο στοιχείο εξοπλισμού που αποκτά είναι η δυνατότητα που έχει ο πίσω επιβάτης να ρυθμίσει ηλεκτρικά το κάθισμα του συνοδηγού για ακόμα περισσότερο χώρο στα πόδια του. Ο χώρος αποσκευών παραμένει ίδιος, με του 5θυρου να φτάνει τα 595 και του στέισον τα 633 lt. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο τρόπος που ανοίγει πλέον το πορτμπαγκάζ της 5θυρης έκδοσης έχει απλοποιηθεί, καθώς έχουν τοποθετηθεί δύο κουμπιά αντί για ένα που είχε πριν, ένα για κάθε τρόπο ανοίγματος (5θυρο ή 4θυρο).

Από πλευράς κινητήρων, η Škoda ανακοινώνει ότι η πλειονότητα των κινητήρων που εφοδιάζουν το ανανεωμένο Superb είναι κατά 19% οικονομικότεροι σε κατανάλωση καυσίμου, σε σχέση με τους προκατόχους τους. Σε αυτό συμβάλλουν και το στάνταρ, σε όλες τις εκδόσεις ντίζελ και τον 1.4 TSI βενζίνης, σύστημα stop/start και ταχνολογία ανάκτησης της ενέργειας.

To 1.600άρι Superb Greenline θα έχει αναβαθμισμένη οικονομία με την κατανάλωση να πέφτει στα 3,5 lt, και οι εκπομπές CO2 θα είναι μειωμένες στα 109 g/km. Άλλες μηχανολογικές αναβαθμίσεις θα είναι η υιοθέτηση χειροκίνητου κιβωτίου για τα τετρακίνητα Superb 2.0 TDI με τα 140 PS, ενώ οι εκδόσεις με τον ίδιο κινητήρα, αλλά με 170 PS, θα διατίθενται με 6άρι ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG.

Η διάθεση του ανανεωμένου μοντέλου στην ελληνική αγορά αναμένεται να ξεκινήσει το καλοκαίρι.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube