Ανανέωση για το Peugeot 208 [upd+video]
Τρία χρόνια μετά το λανσάρισμά του, το best-seller της Peugeot δέχεται ένα εκτεταμένο facelift.
Οι αλλαγές περιλαμβάνουν όλη τη γκάμα του γαλλικού supermini και, εκτός από εμφανισιακές, αφορούν και τα μηχανικά μέρη.
Το ανανεωμένο 208 διαφοροποιείται αισθητικά από τον προκάτοχό του χάρη στο ανασχεδιασμένο εμπρός μέρος που διαθέτει νέο προφυλακτήρα με μεγαλύτερη μάσκα και τα σκούρα φωτιστικά σώματα που διαθέτουν φώτα ημέρας LED. Στο πίσω μέρος η μόνη αλλαγή εντοπίζεται στα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED που ενσωματώνουν το νέο στυλιστικό μοτίφ της μάρκας.
Επίσης, σε όλη τη γκάμα διατίθενται νέας σχεδίασης ζάντρς αλουμινίου 16 και 17 ιντσών σε τρία διαφορετικά φινιρίσματα, καθώς και χρωμιωμένοι εξωτερικοί καθρέφτες από ένα επίπεδο εξοπλισμού και πάνω.
Το εσωτερικό, που προκάλεσε αίσθηση με την σχεδίαση του ταμπλό και την τοποθέτηση του πίνακα οργάνων, διατηρεί την ίδια (i-Cockpit σύμφωνα με την Peugeot) αρχιτεκτονική. Πλέον έχει ποιοτικότερα υλικά και αναβαθμισμένο λογισμικό στην οθόνη αφής 7 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων, με το σύστημα MirrorScreen να επιτρέπει την προβολή της οθόνης ενός smartphone σε αυτή του αυτοκινήτου και τον πλήρη χειρισμό των λειτουργιών του από αυτή.
Η Peugeot λανσάρει επίσης δύο νέα συστήματα ασφαλείας, το Active City Brake που λειτουργεί σε ταχύτητες μέχρι 35 km/h και ενεργοποιεί τα φρένα αν διαγνώσει ενδεχόμενη σύγκρουση με προπορευόμενο όχημα, και μια κάμερα οπισθοπορείας.
Η γκάμα των κινητήρων καλύπτει πλέον τις προδιαγραφές εκπομπής ρύπων Euro 6. Η τεχνολογία BlueHDi καθιστά τις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις τις πιο «πράσινες» στην κατηγορία, με όλες να εκπέμπουν λιγότερα από 95 g CO2 ανά km και, πλην της βασικής των 75 ίππων, να διαθέτουν στάνταρ σύστημα stop/start.
O 1.6 BlueHDI είναι διαθέσιμος με 75, 100 και 120 ίππους, με τις δύο πρώτες να συνδυάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων και την τρίτη με 6τάχυτο.
Η γκάμα των τρικύλινδρων ατμοσφαιρικών βενζινοκινητήρων άμεσου ψεκασμού PureTech, στα 1.000 και 1.200 cc με 68 και 82 ίππους αντίστοιχα, εμπλουτίζεται με ένα υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ 110 ίππων με κιβώτιο πέντε σχέσεων. Προαιρετικά, προσφέρεται αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων με τεχνολογία Quickshift που επιτρέπει ταχύτερες αλλαγές.
Το νέο 208, που θα παρουσιαστεί στη Γενεύη, αποκτά ένα επιπλέον επίπεδο εξοπλισμού με την ονομασία GT Line. Διαθέσιμο μόνο με τον βενζινοκινητήρα 1.2 PureTech 110 και τους 1.6 ντίζελ των 100 και 120 ίππων, προσθέτει μαύρο γυαλιστερό φινίρισμα στη μάσκα και το περίγραμμα των προβολέων ομίχλης, τροχούς 17 ιντσών «Caesium”, μαύρο φινίρισμα στους καθρέφτες, χρωμιωμένο περίγραμμα στα παράθυρα και χρωμιωμένο τελικό εξάτμισης. Η καμπίνα έχει σπορ καθίσματα, πάνελ και επιλογέα σε διχρωμία μαύρου-κόκκινου, δερμάτινο σπορ τιμόνι με «κοφτό» κάτω τμήμα και αλουμινένια πεντάλ.
Τέλος, η επετειακή έκδοση GTi 30th του προηγούμενου μοντέλου ενσωματώνεται στη γκάμα με την ονομασία «GTi by Peugeot Sport». Σε σχέση με το απλό GTi, ξεχωρίζει από τη χαμηλότερη ανάρτηση, τα φαρδύτερα μετατρόχια, τους τροχούς των 18 ιντσών και τη διχρωμία στο αμάξωμα, τα σπορ μπάκετ καθίσματα, τα εμπρός φρένα της Brembo και το Torsen διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.
[Πηγή Peugeot]