Ανανεωμένο Ford Focus ST, τώρα και με κινητήρα diesel [video]

Ανανεωμένο Ford Focus ST, τώρα και με κινητήρα diesel [video]

To κορυφαίo Focus εναρμονίζεται με το τελευταίο facelift του μοντέλου, ενώ αποκτά και έκδοση με κινητήρα diesel 2.0 TDCi 185 ίππων.

Η Ford βελτιώνει στα σημεία το Focus ST, το εναρμονίζει αισθητικά με την υπόλοιπη γκάμα του ανανεωμένου Focus και λανσάρει μια έκδοσή του με κινητήρα diesel.

Το ανανεωμένο Focus ST δείχνει πιο επιθετικό από το απερχόμενο ST στο δρόμο, κυρίως χάρη στα λεπτότερα εμπρός φώτα και τα νεύρα του καπό. Οι 19άρες ζάντες που διατίθενται στον έξτρα εξοπλισμό ενισχύουν ακόμα περισσότερο την εικόνα του, ενώ στη χρωματική παλέτα έχει προστεθεί ένα γκρι χρώμα με το όνομα Stealth και το νέο μπλε Deep Impact Blue, που αντικαθιστά το Performance Blue.

Ο 2λιτρος EcoBoost βενζίνης του Focus ST εξακολουθεί να αποδίδει 250 PS, αν και είναι πλέον είναι 6% πιο «πράσινος»: η κατανάλωσή του περιορίστηκε στα 6,8 lt/100 km και οι εκπομπές CO2 στα 158 gr/km. Η σημαντικότερη αλλαγή ωστόσο είναι η προσθήκη ενός επίσης 2λιτρου κινητήρα diesel TDCi στη γκάμα. Αυτός αποδίδει 185 PS και 40,8 kgm, όσα ακριβώς πρέπει ώστε να σταθεί απέναντι στα VW Golf GTD και Seat Leon FR TDI. Με αυτό το μοτέρ το ST μπορεί να χρειάζεται 8,1'' αντί για 6,5'' για το 0-100 km/h, όμως καταναλώνει 4,4 lt/100 km και εκπέμπει 114 gr CO2/km. Και οι δύο κινητήρες συνδυάζονται αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων.

Αλλαγές υπάρχουν και σε επίπεδο στησίματος. Καινούργια είναι τα εμπρός ελατήρια και όλα τα αμορτισέρ, ενώ τα πίσω ελατήρια και οι αντιστρεπτικές δεν έχουν αλλάξει. Ταυτόχρονα έχει καλιμπραριστεί εκ νέου το ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης και έχει βελτιωθεί το σύστημα ευστάθειας, το οποίο απέκτησε μια λειτουργία με την ονομασία Electronic Transitional Stability που βοηθάει στις γρήγορες αλλαγές πορείας. Το αναθεωρημένο σύστημα Electronic Torque Vectoring Control βελτιώνει πολύ την πρόσφυση στις κλειστές στροφές, σύμφωνα πάντα με τη Ford, ενώ οι νέες βάσεις του κινητήρα προσφέρουν πιο ακριβείς αλλαγές.

Στο εσωτερικό η πρώτη αλλαγή που θα αντιληφθεί ο οδηγός είναι το νέο τιμόνι, με επίπεδο κάτω μέρος. Κατά τα άλλα το ST διαφοροποιείται από τα υπόλοιπα Focus χάρη στα καθίσματα που φέρουν την υπογραφή της Recaro, τα μεταλλικά πετάλια και τα τρία οργανάκια για θερμοκρασία, πίεση υπερπλήρωσης και πίεση λαδιού στο πάνω μέρος του ταμπλό. Το σύστημα πολυμέσων ενσωματώνει το SYNC 2 για τη συνδεσιμότητα με smartphones και τη χρήση φωνητικών εντολών, ενώ αναλόγως έκδοσης θα υπάρχει μέχρι και σύστημα πλοήγησης με οθόνη αφής 8''.

Οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να παραγγείλουν το ανανεωμένο Ford Focus ST από το ερχόμενο φθινόπωρο, με τα πρώτα αυτοκίνητα να παραδίδονται στους ιδιοκτήτες τους στις αρχές του 2015.

[Πηγή: Ford]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube