Alfa Romeo Giulia QV 510 PS: Πρώτες επίσημες φωτογραφίες! [upd]

Alfa Romeo Giulia QV 510 PS: Πρώτες επίσημες φωτογραφίες! [upd]

Τέλος οι υποθέσεις, τα σκίτσα και η κατασκοπεία: αυτή είναι η νέα μεσαία Alfa.

Η Alfa Romeo κατάφερε να κρατήσει τη Giulia κρυφή μέχρι χθες. Κάτι μάλλον ασυνήθιστο, αφού οι φωτογράφοι πάντα καραδοκούν για να συλλάβουν ό,τι νέο κινείται. Σήμερα όμως παρουσίασε, σε μια εντυπωσιακή τελετή, το πρώτο της πισωκίνητο σεντάν μετά από 23 ολόκληρα χρόνια.

Όχι πιο εντυπωσιακό από το ίδιο το αυτοκίνητο: η έκδοση που βγήκε στη σκηνή είναι η κορυφαία Quadrifoglio Verde, ή QV, που θ’ αντιμετωπίσει κατά μέτωπο τις BMW M3 και Mercedes-Benz C63 AMG S.

Ο biturbo V6 των 3,0 lt αποδίδει 510 PS και είναι ο ισχυρότερος της κατηγορίας μαζί με αυτόν της C63 AMG S, υπερέχοντας κατά 79 ολόκληρους ίππους του εξακύλινδρου σε σειρά της Μ3 . Η QV επιταχύνει στα 0-100 km/h σε μόλις 3,9’’. Ταυτόχρονα, o εξελιγμένος από μηχανικούς «με εμπειρία στη Ferrari» κινητήρας διαθέτει σύστημα απενεργοποίησης των κυλίνδρων για μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών CO2.

Σύμφωνα με την εταιρεία, το σασί έχει την υψηλότερη ακαμψία στην κατηγορία. Το καπό, η οροφή, τα πλαίσια των καθισμάτων και ο άξονας μετάδοσης είναι κατασκευασμένα από ανθρακονήματα, ενώ το μοτέρ, τα φτερά, οι πόρτες και η ανάρτηση (συμπεριλαμβανομένων των εμπρός και πίσω υποπλαισίων) από αλουμίνιο.

Η τελευταία έχει διπλά ψαλίδια εμπρός και διάταξη πολλαπλών συνδέσμων πίσω και ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ και το σύστημα πέδησης αποτελείται από αλουμινένιες δαγκάνες και κεραμικά δισκόφρενα. Η Giulia QV έχει αναλογία 3 kg/PS και κατανομή βάρους 50/50 εμπρός/πίσω, για ιδανικό ζύγισμα και δυναμικά χαρακτηριστικά.

Οι μηχανικοί της Alfa ήθελαν τα ηλεκτρονικά να είναι σύμμαχοι, αντί να στέκονται εμπόδιο, στην οδηγική εμπειρία. Γι’ αυτό εξέλιξαν ένα σύστημα κατανομής της ροπής στον πίσω άξονα (Torque Vectoring) με δύο συμπλέκτες το οποίο επιτρέπει στο διαφορικό να μοιράζει την ισχύ σε κάθε τροχό ανεξάρτητα, μεγιστοποιώντας την πρόσφυση και μειώνοντας την παρέμβαση του συστήματος ελέγχου της ευστάθειας.

Το Chassis Domain Control είναι το ψηφιακό «μυαλό» που εξασφαλίζει τον ιδανικό συνδυασμό ασφάλειας και οδηγικής ευχαρίστησης. Ελέγχει τα διάφορα συστήματα όπως το ηλεκτρομηχανικό σύστημα πέδησης Integrated Brake System που συνδυάζει το συμβατικό υποβοηθούμενο κύκλωμα και το σύστημα ευστάθειας για άμεση απόκριση και εξαιρετικά μικρές αποστάσεις ακινητοποίησης, καθώς και το «ενεργό» εμπρός σπλίτερ το οποίο βελτιστοποιεί την κάθετη δύναμη για υψηλότερη σταθερότητα και πρόσφυση ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες.

Στη Giulia QV το σύστημα ελέγχου της δυναμικής συμπεριφοράς DNA της μάρκας έχει πλέον τέσσερις επιλογές: Dynamic, Natural, Advanced Efficient (μια νέα λειτουργία για επιπλέον οικονομία) και Racing.

Η Alfa Romeo λέει ότι η ουσία της καινούργιας Giulia συνοψίζεται στη φράση «la meccanica delle emozioni», δηλαδή «η μηχανική των συναισθημάτων», που θα είναι και το μότο της παγκόσμιας προωθητικής της καμπάνιας.

Στην 105η επέτειό της, η Anonima Lombarda Fabbrica Automobili έκανε ένα σπέσιαλ δώρο όχι μόνο στον εαυτό της αλλά και τους ουκ ολίγους Alfisti, που ζητούσαν ένα πισωκίνητο μοντέλο εδώ και πολλά χρόνια. 

[Πηγή: Alfa Romeo]

 

 

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube