Alfa Romeo Giulia, αναβαθμισμένες υπηρεσίες πώλησης και after sales

Alfa Romeo Giulia, αναβαθμισμένες υπηρεσίες πώλησης και after sales

H Alfa Romeo θα εργαστεί σκληρά για να προσφέρει στους πελάτες της την εμπειρία της νέας Giulia από τον Σεπτέμβριο, οπότε και λανσάρεται.

Η νέα Alfa Romeo Giulia θα ντεμπουτάρει εκτός απροόπτου το προσεχές φθινόπωρο και ήδη έχει αναληφθεί μια νέα σειρά πρωτοβουλιών που θα αναβαθμίζουν τις υπηρεσίες των ντίλερ της ιταλικής εταιρείας, σύμφωνα με τον Fabrizio Curci, επικεφαλής της Alfa Romeo.

H Giulia που θα κληθεί να ανταγωνιστεί πρωτίστως την BMW 3 Series και δευτερευόντως το νέο Audi A4, αποτελεί σημαντικό πυλώνα στο επενδυτικό πρόγραμμα των σχεδόν τεσσάρων δισεκατομμυρίων ευρώ προκειμένου να φτάσει η Alfa Romeo σε ετήσιο όγκο πωλήσεων τα 400.000 αυτοκίνητα. Νούμερο που είναι 6πλάσιο από τα αποτελέσματα της μιλανέζικης εταιρείας το 2015. Ο Curci δεν παρέλειψε να συμπληρώσει ότι οι νέες πρωτοβουλίες θα έχουν αποτέλεσμα μόνο αν υποστηρίζονται επαρκώς από τους ντίλερ.

«Συναρτούμε τα μέγιστα τις διαδικασίες πώλησης με τις υπηρεσίες after sales», είπε ο Curci. «Οι διαδικασίες πώλησης θα είναι διαφορετικές, από το πώς παρουσιάζεται (σ.σ. στους ενδιαφερόμενους) το αυτοκίνητο και από το πώς θα αποκτήσουμε αγοραστές στις αντιπροσωπείες, πείθοντάς τους να το “αγγίξουν” και να το οδηγήσουν. Εφόσον το επιλέξουν, θα απολαμβάνουν υπηρεσίες υψηλότατου επιπέδου, αρχής γενομένης από τον τρόπο που θα αντιμετωπίζονται, ενώ για τους ιδιοκτήτες της κορυφαίας Giulia Quadrifoglio θα υπάρχει δωρεάν παραλαβή και παράδοση του αυτοκινήτου στο σπίτι ή στην εργασία».

Ο Curci προσέθεσε ότι είδε ως το κρισιμότερο στοιχείο να κερδίσουν πελάτες στο σημείο πώλησης, καθώς το κλειδί της επιτυχίας είναι ο οδηγική εμπειρία της Giulia. «Άλλοι, σε αυτή την κατηγορία, δηλώνουν ότι προσφέρουν την κορυφαία οδηγική εμπειρία, αλλά εμείς προσφέρουμε κάτι νέο, κάτι πιο συναρπαστικό, κατά την άποψή μου», συνέχισε ο Curci. «Αν σου αρέσει η οδήγηση, θα σου αρέσει και αυτό το αυτοκίνητο». Η τεχνολογία που υποστηρίζει αυτή την εμπειρία είναι αξεπέραστη, από το ηλεκτρονικό σύστημα φρένων μέχρι την απόκριση του τιμονιού στις διαφορετικές οδηγικές ρυθμίσεις».

«Δεν είμαι υπερόπτης λέγοντας ότι το αυτοκίνητό μας είναι καλύτερο, αλλά λέω ότι έχουμε κάνει διαφορετική δουλειά απ’ ό,τι βρίσκεται μέχρι στιγμής έξω στο δρόμο». Οπότε εμείς δεν έχουμε παρά να περιμένουμε διά να θέσουμε τον δάκτυλον επί τον τύπον των ήλων, οδηγώντας το.

Στο Διεθνές Σαλόνι της Γενεύης, η Alfa Romeo αποκάλυψε τις βασικές εκδόσεις της νέας Giulia, δηλαδή τα μοντέλα της γκάμας που βρίσκονται κάτω από την κορυφαία έκδοση Quadrifoglio με τον πανίσχυρο V6: Ένα βενζινοκίνητο δίλιτρο, φυσικά τούρμπο, με 200 άλογα και ένα 2,2λιτρο τουρμποντίζελ σε δύο εκδόσεις ισχύος με 180 και 150 άλογα. Όλα τους είναι πισωκίνητα, ενώ για κάποιες εκδόσεις τους θα διατίθεται και τετρακίνηση. Η τιμή της νέας Giulia θα ξεκινά περίπου από τα 40 χιλιάρικα.

Και τα τρία αυτοκίνητα που βρίσκονταν στο σταντ της Alfa Romeo στη Γενεύη, είχαμε την ευκαιρία και το χρόνο να τα περιεργαστούμε και να τα «εξετάσουμε» (μεγάλη κουβέντα) εξονυχιστικά όσον αφορά την αντιλαμβανόμενη ποιότητα. Ε, λοιπόν, αυτή τη φορά οι Ιταλιάνοι έχουν κάνει σοβαρή δουλειά: Παχύμετρο δεν είχαμε μαζί μας, αλλά οι αρμοί μέσα έξω ήταν άψογα συμμετρικοί, τα ανοιγόμενα μέρη στην καμπίνα εφάρμοζαν σωστά χωρίς χασίματα και τα υλικά ήταν πρώτης διαλογής, αν και όχι πάντα του γούστου μας σε χρωματικό φινίρισμα, αλλά αυτό είναι υποκειμενικό, οπότε και ήσσονος σημασίας. Ακόμη και κάτω από τα λάστιχα ψάξαμε, όπου τα υφάσματα ήταν διπλογαζωμένα και όχι με ξέφτια, όπως έχουμε δει σε άλλες Alfa και μάλιστα όχι του μακρινού παρελθόντος.

Ομοίως, η ίδια πολύ καλή φροντίδα υπήρχε και στο πορτμπαγκάζ, σε φανερά και κρυφά σημεία, ένας χώρος που επειδή δεν ζεις μέσα, οι εταιρείες δείχνουν μικρότερη φροντίδα προς εξοικονόμηση κόστους.

Θα μας πείτε οι πιο καχύποπτοι πως σε αυτά τα τρία αυτοκίνητα του σταντ ίσως οι Ιταλοί έδειξαν περισσή σπουδή διότι θα αποτελούσαν τη μόστρα τους για Τύπο και κοινό. Και θα τους αντιτείνουμε ότι αφού μπορούν να φτάσουν σε τέτοιο επίπεδο ποιότητας, δεν βλέπουμε γιατί να μην το κάνουν προδιαγραφές στη γραμμή παραγωγής. Τη στιγμή μάλιστα που η Giulia αποτελεί την έσχατη ευκαιρία της Alfa Romeo να διαγράψει την κακή φήμη, όπου αυτή υπάρχει.

Διότι κακά τα ψέματα, η αγορά περιμένει με ψιλή κρησάρα να αξιολογήσει τη συνολική ποιότητα της Giulia και όχι απλώς εάν στρίβει άψογα. Πάντως, κοντός ψαλμός αλληλούια, αυτή η γραμμή παραγωγής ανάβει τις μηχανές της την προσεχή Δευτέρα 14 Μαρτίου στο εργοστάσιο του Cassino.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube