Άκυρα τα πλάνα για υβριδική Porsche 911
Παρά τις παλαιότερες φήμες για το αντίθετο, η Porsche δεν εξελίσσει τελικά μια υβριδική έκδοση της επόμενης 911, λόγω αυξημένου κόστους και βάρους.
Μέχρι πρότινος ήταν σίγουρο ότι θα βλέπαμε την επόμενη γενιά της Porsche 911 (992) και σε υβριδική έκδοση, όμως τελικά οι ιθύνοντες έχουν αποφασίσει εδώ και καιρό να μη συμβεί αυτό.
Οι πρώτες πληροφορίες για την εξέλιξη της επερχόμενης υβριδικής Porsche 911 είχαν διαρρεύσει στις αρχές του 2016, ενώ πρόσφατα, όταν ανακοινώθηκε ότι όλες οι συμβατικές εκδόσεις της επόμενης 911 θα χρησιμοποιούν 6κύλινδρο τούρμπο κινητήρα, η ύπαρξη υβριδικής εκδοχής θεωρούνταν ακόμα σίγουρη. Να όμως που χτες ήρθε η σχετική διάψευση από επίσημα χείλη, και συγκεκριμένα από εκείνα του επικεφαλής εξέλιξης των 718 και 911, August Achleitner.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Έως €9.111 μπόνους στους εργαζομένους της Porsche
Η εξέλιξη μιας υβριδικής -και μάλιστα plug-in hybrid- έκδοσης της Porsche 911 είχε ξεκινήσει εγκαίρως, όμως κάποια στιγμή μέσα στο 2016 οι ιθύνοντες της εταιρίας αποφάσισαν να τη σταματήσουν. Οι λόγοι έχουν να κάνουν με το βάρος και το κόστος αυτής της λύσης. Το υβριδικό σύστημα και οι μπαταρίες θα αύξαναν αρκετά το βάρος και θα αλλοίωναν την κατανομή του, οπότε το αυτοκίνητο που θα προέκυπτε δεν θα είχε τη δυναμική συμπεριφορά που αρμόζει σε μια 911. Επιπλέον, το κόστος παραγωγής θα ήταν τέτοιο που για να είναι ανταγωνιστικό εμπορικά το μοντέλο θα έπρεπε να συρρικνωθεί αρκετά το περιθώριο κέρδους της φίρμας.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Porsche 718 Boxster
«Τελικά, τα μειονεκτήματα υπερκέρασαν τα πλεονεκτήματα», δήλωσε ο Achleitner. Οπότε φαίνεται ότι, τουλάχιστον για το άμεσο μέλλον, η υβριδική τεχνολογία θα παραμείνει προνόμιο των οικογενειακών μοντέλων της Porsche, όπως η Panamera και η Cayenne. Στην 911, η εταιρία θα επιδιώξει να πετύχει τη βέλτιστη οικονομία εξελίσσοντας ακόμα περισσότερο τον συμβατικό, 6κύλινδρο τούρμπο βενζίνης.
[Πηγή: C&D]