Αέρας ανανέωσης για το Hyundai i30
To μικρό οικογενειακό της Hyundai ανανεώνεται και φέρνει έκδοση με κινητήρα 1.6 βενζίνης T-GDI 186 ίππων.
Ήρθε ο καιρός να ανανεωθεί το Hyundai i30 και μαζί με το αισθητικό ρετουσάρισμα, τον νέο 1.4 Kappa βενζίνης και τον 1.6 diesel, απέκτησε και σπορ έκδοση με τον 1.6 T-GDI που έχουμε γνωρίσει στο KIA pro_cee’d GT.
Εμφανισιακώς, το ανανεωμένο Hyundai i30 5d και 3d απέκτησε πιο τονισμένη εξάγωνη μάσκα, ελαφρώς διαφοροποιημένους προφυλακτήρες, νέας σχεδίασης ζάντες αλουμινίου 16 και 17 ιντσών και τρία νέα χρώματα: Polar White, Orange Caramel and Jet Black.
Τα μεγαλύτερα νέα για το ανανεωμένο i30 έρχονται από την γκάμα κινητήρων. Όλοι οι κινητήρες που εφοδιάζουν το μικρό οικογενειακό της Hyundai πληρούν τις προδιαγραφές ρύπων EU6, έχουν απόδοση από 100 έως 186 ίππους και οι εκπομπές CO2 ξεκινούν από τα 94 gr/km.
Στους πετρελαιοκινητήρες έχουμε ένα 1.600άρη με απόδοση 110 ή 136 ίππων που μπορεί να εφοδιαστεί και με το νέο 7άρι ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (7DCT). Στους κινητήρες βενζίνης έχουμε τον νέο 1.4 Kappa των 100 ίππων που αντικαθιστά τον 1.4 Gamma με την ίδια απόδοση. Είναι 14 kg ελαφρύτερος (87 kg συνολικά) και χαρίζει στο i30 μέση κατανάλωση καυσίμου 5,6 lt/100 km, εκπέμποντας 129 gr/km CO2. Ο άλλος ατμοσφαιρικός κινητήρας βενζίνης είναι ο 1.6 GDI με τους 120 ίππους, κινητήρας που μπορεί να συνδυαστεί και αυτός με το νέο κιβώτιο 7DCT.
Στην κορυφή της γκάμας τοποθετείται για πρώτη φορά ένας τούρμπο κινητήρας βενζίνης. Είναι ο 1.6 T-GDI με απόδοση 186 ίππων και 27 kgm ροπής. Συνδυάζεται αποκλειστικά με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο και χαρίζει καλές επιδόσεις στο i30. Για να πιάσει τα 100 km/h από στάση χρειάζεται 8,0 sec και η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 220 km/h. Για να ανταπεξέλθει στις αυξημένες απαιτήσεις, το i30 Turbo έχει σπορ ανάρτηση, τροχούς 18” και πιο άμεσο τιμόνι με 2,78 στροφές από τέρμα σε τέρμα.
Στον αισθητικό τομέα, η έκδοση Turbo έχει διαφορετικής σχεδίασης μάσκα και προφυλακτήρες με κόκκινα διακοσμητικά, Led φώτα ημέρας, bi-xenon προβολείς, ζάντες αλουμινίου 18”, αεροδυναμικό κιτ και δύο απολήξεις εξάτμισης. Στο εσωτερικό, την παράσταση κλέβουν οι δίχρωμες επενδύσεις, τα ημιμπάκετ καθίσματα, οι κόκκινες ραφές σε τιμόνι και επιλογέα, το κόκκινο κουμπί εκκίνησης του κινητήρα και ο κόκκινος επιλογέας ταχυτήτων.
Οι πωλήσεις του ανανεωμένου Hyundai i30 αναμένεται να ξεκινήσουν πριν το ερχόμενο καλοκαίρι.
[Πηγή: Hyundai]