Το 2018, το νωρίτερο, το επόμενο Nissan GT-R
Η τελευταία γενιά του GT-R, με τον κωδικό R35, μετράει ήδη οχτώ χρόνια στην παραγωγή. Ωστόσο η Nissan δεν βιάζεται να την αντικαταστήσει.
Έχοντας μπει στην παραγωγή το 2007, το Nissan GT-R δεν είναι αυτό που θα έλεγε κανείς «φρέσκο».
Αυτό βέβαια δεν το εμποδίζει να είναι ένας φονέας γιγάντων, κοντράροντας supercars με τη διπλάσια (τουλάχιστον) τιμή και παρέχοντας, ταυτόχρονα, τέσσερις θέσεις και την πρακτικότητα που του επιτρέπει να χρησιμοποιείται σαν καθημερινό αυτοκίνητο.
Επίσης το γεγονός ότι η Nissan δεν έχει μείνει με σταυρωμένα χέρια όλα αυτά τα χρόνια, εξελίσσοντας διαρκώς το GT-R σε όλους τους τομείς και αυξάνοντας σταδιακά την ισχύ από τους 492 ίππους του αρχικού μοντέλου στους 549, φτάνοντας τους 600 για την ειδική (και ακριβότερη κατά 50%) έκδοση Nismo.
Εδώ και καιρό, ωστόσο, κυκλοφορούν αρκετές φήμες σχετικά με τον αντικαταστάτη του. Στελέχη της ίδιας της εταιρείας έχουν επιβεβαιώσει ότι η επόμενη γενιά, που λογικά θα φέρει τον κωδικό R36, θα διαθέτει υβριδικό σύστημα κίνησης, χωρίς όμως να δώσουν άλλες λεπτομέρειες.
Ο αρχισχεδιαστής της Nissan, Shiro Nakamura, μιλώντας στο Top Gear ανακοίνωσε ότι το υπάρχον GT-R θα παραμείνει στην παραγωγή τουλάχιστον μέχρι το 2018 και πως το επόμενο μοντέλο θα είναι, και πάλι, ένα κουπέ 2+2 θέσεων με τον κινητήρα εμπρός και όχι στο κέντρο, όπως φημολογείτο.
Ο Nakamura πρόσθεσε πως δεν συντρέχει σοβαρός λόγος αντικατάστασης του GT-R, αφενός επειδή βελτιώνεται διαρκώς (ένα ακόμα facelift είναι υπό εξέλιξη), αφετέρου επειδή οι πωλήσεις του είναι ακόμα παραπάνω από ικανοποιητικές.
Τέλος, αποκάλυψε ότι το νέο GT-R ενδέχεται να υιοθετήσει κάποια σχεδιαστικά στοιχεία από το (εικονιζόμενο) Concept 2020 Vision Gran Turismo, που δημιουργήθηκε για την τελευταία έκδοση του ομώνυμου video game της Sony.
[Πηγές: MotorAuthority, Top Gear]