1.8 με κομπρέσορα το γρήγορο Yaris
Θα λέγεται GRMN, θα θυμίζει στην εμφάνιση το αγωνιστικό Yaris WRC και θα έχει πάνω από 210 ίππους.
Η σπορ έκδοση του Yaris, που ήδη προαναγγείλαμε, θα ονομάζεται GRMN από το “Gazoo Racing Masters of the Nurburgring” προς τιμήν της αγωνιστικής ομάδας που προηγείται στη βαθμολογία του φετινού Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι Οδηγών.
Βασίζεται στο ανανεωμένο Yaris του 2017, έχει τα χρώματα του Yaris WRC και πτέρυγα στην άκρη της σκεπής, όμως δεν έχει κινητήρα 1.6 τούρμπο όπως το αγωνιστικό. Έχει έναν 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,8 λίτρων με μηχανικό υπερσυμπιεστή (κομπρέσορα), που ήδη ξέρουμε ότι θα αποδίδει πάνω από 210 PS.
To Yaris GRMN θα είναι δηλαδή πιο δυνατό από τα 1.600άρια μικρά GTi και θεωρητικά θα έχει καλύτερη απόκριση και ροπή από χαμηλά χάρη στον κομπρέσορα.
Πέρα από το πιο επιθετικό bodykit που φαίνεται στις φωτογραφίες, το Yaris GRMN θα έχει επίσης διαφορετικούς τροχούς από τα απλά Yaris, αναβαθμισμένα φρένα, πιο σφιχτή ανάρτηση και, λογικά, σπορ πινελιές στο εσωτερικό του.
Άγνωστο παραμένει το σύστημα μετάδοσης του σπορ Yaris, αλλά το πιο πιθανό είναι να έχει χειροκίνητο 6άρι κιβώτιο και την κίνηση στους μπροστινούς τροχούς, ίσως με κάποιας μορφής ελεγχόμενο διαφορικό.
Η Toyota έχει να παρουσιάσει σπορ χάτσμπακ από το 2002, αν δεν μας απατά η μνήμη, όπου είχε παρουσιαστεί η Corolla T Sport με τον πολύστροφο, ατμοσφαιρικό κινητήρα 1.8 VVTL-i των 192 PS. Το Yaris T Sport εκείνης της εποχής ήταν 1.5 με 105 PS.
Το Yaris GRMN θα αποκαλυφθεί επίσημα στο Σαλόνι της Γενεύης, στις 8 Μαρτίου, δίπλα στην ανανεωμένη γκάμα του Yaris με τα 900 νέα εξαρτήματα, και σε ένα πρωτότυπο με την ονομασία i-TRIL (φωτ. teaser κάτω), που θα δείχνει το όραμα της εταιρείας για τις αστικές μετακινήσεις το 2030.
Όπως φαίνεται θα είναι κάτι μικρό σαν το Renault Twizy, ηλεκτρικό και αυτόνομο, με τους δύο επιβάτες καθισμένους πιθανώς ο ένας πίσω από τον άλλον.
[Πηγή: Toyota]