1.600άρι και με τη βούλα το νέο Opel Astra OPC
Ο Marc Schmidt, επικεφαλής μηχανολόγος για το Opel Astra, αποκάλυψε ότι το κορυφαίο και ισχυρότερο μοντέλο της γκάμας, το OPC, θα χρησιμοποιεί 4κύλινδρο κινητήρα τούρμπο 1.600 κυβικών.
Ο Schmidt, μιλώντας στο CarAdvice, είπε ότι ο 1.600άρης κινητήρας που θα βρίσκεται κάτω από το καπό του νέου Astra OPC αποτελεί «πράγματι ένα ειδικό» πρότζεκτ. Απέφυγε βέβαια να μιλήσει λεπτομερέστερα για το OPC, αλλά οι δηλώσεις του ήταν σαφείς περί το μοτέρ και τη χωρητικότητά του, που προτιμήθηκε να είναι στα 1.600 κυβικά αντί του μέχρι πρότινος δίλιτρου μοτέρ.
Η παραπάνω δήλωση έρχεται να επιβεβαιώσει παλαιότερες δηλώσεις του Wilfried Dieh, του υπεύθυνου για τα σπορ μοντέλα της Opel, που τοποθετούσε το λανσάρισμα του νέου Astra OPC το 2017 και μάλιστα με 1.600άρι μοτέρ μέγιστης ισχύος ανάμεσα στους 280 και τους 300 PS.
Ο Schmidt αποκάλυψε ακόμη ότι η εμπρός ανάρτηση HiPer Strut είναι «ασύμβατη» με το νέο Astra K και σημείωσε ότι το μειωμένο βάρος του αυτοκινήτου στον εμπρός άξονα εκμηδένισε την ανάγκη της. Και όπως εξήγησε, «η μείωση της μάζας από μόνη της είναι εκπληκτικό το κατά πόσο βελτίωσε την αίσθηση και το κράτημα του αυτοκινήτου και για το λόγο αυτό δεν είναι αναγκαία η HiPer Strut.
[Πηγή CarAdvice]