Υβριδική Ferrari V6 στα σκαριά

Υβριδική Ferrari V6 στα σκαριά

Το Maranello τροφοδοτεί με πιθανολογήσεις τις φήμες σχετικά με την εξέλιξη ενός υβριδικού συστήματος κίνησης με θερμικό μέρος «μικρού» κυβισμού.

Η Ferrari συνεχίζει να μειώνει τον κυβισμό κάποιων από τους κινητήρες της, αφήνοντας ταυτόχρονα ανοιχτό το ενδεχόμενο ένα υβριδικό σύστημα με βενζινοκινητήρα V6 να βρίσκεται μεταξύ των επιλογών της.

Η διαρκής πίεση για μείωση των παγκόσμιων εκπομπών ρύπων δεν αφήνει ανέγγιχτες ούτε τις εταιρείες ελίτ, υποχρεώνοντάς τις να κάνουν όλο και πιο αποδοτικά αυτοκίνητα. Και στο Σαλόνι του Παρισιού, οι δημοσιογράφοι έγιναν στενός κορσές, μπας και εκμαιεύσουν κάποια πληροφορία σχετικά με το αν η Ferrari σκέφτεται να προσθέσει ένα μοτέρ V6 στην γκάμα της.

Η ιταλική εταιρεία που πλέον βαδίζει ένα πιο μοναχικό, αυτόνομο δρόμο, απογαλακτισμένη από το γκρουπ της FCA, όπως απαίτησαν οι μέτοχοί της, έχει πάρει ήδη σημαντικά μέτρα στο μέτωπο των ρύπων. Απότοκό τους είναι η παρουσίαση εκδόσεων που εφοδιάζονται με τον αποδοτικό διτούρμπινο 3,9λιτρο V8, όπως η GTC4 Lusso T που ντεμπουτάρισε επίσημα στο Mondial de l’Automobile, την προηγούμενη εβδομάδα. Οι φήμες θέλουν επίσης το cavallino να καλπάσει και προς μια αναβίωση του ονόματος Dino, με ακόμη μικρότερα και πιο αποδοτικά μοτέρ.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε τη Ferrari 488 Spider [video]

Ο Nicola Boari, επικεφαλής του μάρκετινγκ προϊόντος της Ferrari, είπε ότι τα πάντα είναι προς διερεύνηση, προκειμένου ο Ιταλός κατασκευαστής να καταστήσει τα υβριδικά αυτοκίνητα εφικτό στόχο.

«Δεν θα ήθελα να προδικάσω το μέλλον μας από τώρα προφανώς, αλλά “ναι” η τεχνολογία των μπαταριών στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και ούτω καθ’ εξής εξελίσσεται ταχύτατα και μπορείτε να δείτε αρκετά τολμηρά βήματα σε σχέση με την ιπποδύναμη, αλλά και όσων αφορά τη χωρητικότητά τους», είπε ο Boari.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ DRIVE Legends: Dino 246 GTS 1969-1974

«Προφανώς, αν σκέπτεσαι ένα υβριδικό αυτοκίνητο, η [αλήθεια] είναι ότι υποχρεώνεσαι σε έξτρα βάρος, το οποίο και πρέπει να βρεις πού θα το εγκαταστήσεις. Πρέπει να βρεις μια λύση που θα είναι πιο συμπαγής σε σχέση με σήμερα, αλλά και θα ζυγίζει και λιγότερο σε σχέση με σήμερα. Χρειάζεται ακόμα να σκεφτείς περισσότερο πάνω στο downsizing –οκτώ κύλινδροι ή έξι κύλινδροι ή οτιδήποτε-, είναι λογικό».



Μια Ferrari V6 δεν αποτελεί κάτι το καινοφανές, δεδομένου ότι η εταιρεία είναι περήφανη –σ.σ. εκ των υστέρων- για την κληρονομιά των Dino. Και είναι κάτι που το γνωρίζει καλά, μιας και παρέχει τεχνογνωσία και συμμετοχή στην εξέλιξη αντίστοιχων κινητήρων για την Alfa Romeo και τη Maserati.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Dino 308 GT4 1974-1980

Κι ενώ κινητήρες μικρότερου κυβισμού βρίσκονται πάνω στο τραπέζι, η Ferrari είναι ανένδοτη στην εξέλιξη ενός αμιγώς ηλεκτρικού σούπερκαρ. Ο επικεφαλής του τομέα της τεχνολογίας για την ιταλική εταιρεία, Michael Hugo Leiters, επιβεβαίωσε ότι η Ferrari δεν θα μπορούσε να ακολουθήσει άλλους κατασκευαστές όπως η McLaren στο δρόμο ενός αμιγούς ηλεκτρικού σούπερκαρ.

«Σαφώς η ηλεκτρική τεχνολογία είναι για εμάς ενδιαφέρουσα, αλλά όχι υπό το πρίσμα της μείωσης των εκπομπών ρύπων, αλλά για την ενίσχυση των επιδόσεων των αυτοκινήτων μας», είπε ο Leiters.

«Παρόλα αυτά, δεν θα μπορούσαμε να ακολουθήσουμε την εξέλιξη ενός αποκλειστικά ηλεκτροκίνητου αυτοκινήτου. Είμαστε πεπεισμένοι ότι είναι ορθό να έχουμε ένα υβριδικό αυτοκίνητο, διότι ο ήχος είναι ένα κρίσιμα σημαντικό χαρακτηριστικό μιας Ferrari και οι πελάτες μας θέλουν να το έχουν».

«Για εμάς είναι σημαντικό να διαθέτουμε τον ορθό συνδυασμό, με κινητήρα και ισχύ μπαταρίας Υπάρχουν πολλά πράγματα να κάνουμε, σήμερα οφείλουμε να περιμένουμε… ζητούμενο είναι να έχουμε ένα εξαιρετικά δυναμικό και εξαιρετικά κοφτερό αυτοκίνητο. Έχουμε πολλά να κάνουμε, αλλά τέλος πάντων, είμαστε πεπεισμένοι ότι σε ένα ορισμένο χρονικό διάστημα θα υπάρξει ένα βήμα προς τα εμπρός για τη Ferrari με ένα υβριδικό αυτοκίνητο», ολοκλήρωσε ο Leiters.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube