Volkswagen Dieselgate: θερίζει κεφάλια
Συνεχίζονται οι αποχωρήσεις από την VW κορυφαίων στελεχών που με τον έναν ή τον άλλο τρόπο σχετίζονται με το σκάνδαλο Dieselgate.
Η Volkswagen ανακοίνωσε το όνομα του Hans-Joachim Rothenpieler ως επικεφαλής του διασφάλισης ποιότητας των προϊόντων της, στην θέση του Frank Tuch, ο οποίος κατείχε το πόστο για έξι χρόνια και σύμφωνα με πηγές, ήταν σε διαθεσιμότητα τον τελευταίο καιρό, λόγω εμπλοκής του με το γνωστό σκάνδαλο παραποίησης εκπομπών CO2 των TDI κινητήρων.
Ο Tuch, αναφέρεται στην ανακοίνωση της εταιρείας, αποχωρεί οικειοθελώς από την θέση του και δεν απολύεται. Ενώ θέλει να αναζητήσει νέες προκλήσεις στο επαγγελματικό του μέλλον, θα παραμείνει σύμβουλος του VW group.
Ο Tuch ήταν ένας εκ των εννέα υψηλόβαθμων στελεχών που είχαν τεθεί σε διαθεσιμότητα στα τέλη του 2015, μετά την δημοσιότητα που πήρε το σκάνδαλο Dieselgate. Αλλά δεν αποδείχθηκε καμία κατηγορία σε βάρος του. Γι’ αυτό και τονίζεται ότι παραιτήθηκε και δεν απολύθηκε, ενώ η VW επισήμως δηλώνει ότι την θλίβει το γεγονός της παραίτησής του.
O Frank Tuch φεύγει...
Πριν ο Winterkorn, πρώην CEO του group που επίσης έχασε την δουλειά του λόγω του σκανδάλου, του αναθέσει τον πολύ σημαντικό ρόλο του υπεύθυνου για την διασφάλιση ποιότητας των προϊόντων της VW, ο Tuch είχε παρόμοιο ρόλο στην Porsche. Και ήταν αυτός που είχε πιστωθεί την άνοδο της μάρκας στην 1η θέση της κατάταξης J.D. Power σε ό,τι αφορά στην ποιότητα και την αξιοπιστία. Οι συγκεκριμένες έρευνες έχουν μεγάλη απήχηση στην γερμανική αγορά και ο Winterkorn ήθελε για την VW και την Audi πορεία ανάλογη της Porsche.
...και την θέση του (ξανά) παίρνει ο Rothenpieler
Ο Rothenpieler, μηχανολόγος μηχανικός, εργάζεται 30 χρόνια για το group, με θητεία στην VW, στην Skoda και στην Bentley. Θα αναλάβει καθήκοντα στις 15 Φεβρουαρίου. Αξίζει να σημειωθεί ότι κατείχε και το παρελθόν αυτή την θέση, από το 2007 ως το 2010, όταν είχε παραδώσει την σκυτάλη στον Tuch, από τον οποίο και θα την παραλάβει εκ νέου.