Τα Škoda RS πάνε κουβά;
Ο νέος επικεφαλής της Škoda, Bernhard Maier βλέπει τα πακέτα εξοπλισμού και την υβριδική/ηλεκτρική τεχνολογία πιο προσοδοφόρα στρατηγική από τα μοντέλα RS.
Το μέλλον της στρατηγικής των γρήγορων αυτοκινήτων της Škoda τίθεται υπό αμφισβήτηση, καθώς ο νέος επικεφαλής της τσεχικής φίρμας ψάχνει αν υπάρχει βιώσιμη επιχειρηματική προοπτική γι’ αυτόν τον κλάδο της εταιρείας.
Και τίθεται υπό διερεύνηση, καθώς ο Bernhard Maier επιδιώκει να προσδιορίσει μέχρι πού μπορεί να φτάσει η γοητεία της μάρκας και κατά πόσο κερδοφόρα μπορεί να κάνει τα RS, έτσι ώστε να δικαιολογείται το κόστος εξέλιξής τους.
Προς το παρόν, το Octavia RS είναι το μόνο εκρηκτικό μοντέλο στην γκάμα της Škoda. Σε αντιστάθμισμα άλλων RS, οι Τσέχοι έχουν επικεντρωθεί στην εξέλιξη των πακέτων κοσμητικού εξοπλισμού Monte Carlo, Laurent & Klement και Sportsline που έχουν αποδειχτεί τόσο κερδοφόρα όσο και δημοφιλή μεταξύ των αγοραστών.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το πρωτότυπο Škoda Kodiaq
«Θεωρητικά, δεν υπάρχουν φραγμοί σε κανενός είδους έκδοση ή παράγωγο, αλλά πάντα υπό το πρίσμα της ζήτησης», είπε ο Maier. «Έχουμε θαυμάσια εμπειρία στην αναβάθμιση εξοπλισμού, οπότε αναμένω να το κάνουμε και πάλι».
Ερωτώμενος σχετικά με το προσφάτως λανσαρισμένο Kodiaq, πρόσθεσε: «Μπορώ να πω πλέον ότι διαθέτει πολλές συναισθηματικές κατευθύνσεις και θα τις αξιοποιήσει με κάθε δυνατό τρόπο, έτσι ώστε να αφήσουν όσο το δυνατόν μικρότερο μέρος του καταναλωτικού κοινού απ’ έξω.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το Škoda Yeti Outdoor 1.2 TSI 110 PS
Μολονότι αναμένονται ακόμα πιο ισχυρά μοντέλα από το 4κύλινδρο ντίζελ Kodiaq των 190 PS, δεν υπάρχει σαφής ένδειξη αν θα υπάρξει έκδοση RS. Ομοίως, όπως έχει ανακινηθεί το θέμα για ένα Superb RS, οι ίδιες εικασίες πλανώνται και για ένα Kodiaq RS με το μοτέρ 300 ίππων από το Volkswagen Golf R. Αλλά αν πάρουμε απολύτως μετρητοίς τα λεγόμενα του Maier παραμένει αβέβαιο αν κάτι τέτοιο υπάρχει έστω και ως μακρινή προοπτική.
Πηγές μέσα από τη Škoda, διατείνονται ότι αν αποφασιστεί η έκδοση RS για κάποιο μοντέλο, πιθανότερα φιγουράρουν τα Superb και Kodiaq. Ο λόγος είναι ότι το μέγεθός τους υπαγορεύει ότι οι αγοραστές σε αυτή την κατηγορία είναι πιο πρόθυμοι να πληρώσουν για κάτι premium. Ωστόσο, άλλες αναφορές λένε ότι ο Maier είναι πιο πρόθυμος να επικεντρωθεί στην έρευνα και εξέλιξη σε υβριδικά και ηλεκτρικά συστήματα κίνησης παρά σε πρότζεκτ πενιχρής συνεισφοράς στις πωλήσεις ή αμφίβολης κερδοφορίας.