
Πτώχευση και εξαγορά για τη Fisker
Υπαγωγή στον αμερικανικό πτωχευτικό κώδικα για τη Fisker και εξαγορά των οφειλών της από τον δισεκατομμυριούχο Richard Li.


Αλλαγή σελίδας για την αμερικανική Fisker που την περασμένη Παρασκευή υπέβαλε αίτηση πτώχευσης και ταυτόχρονα η εταιρία Hybrid Technology με έδρα το Hong Kong εξαγόρασε τα χρέη της.
Η Hybrid Technology του δισεκατομμυριούχου Richard Li κατέβαλε $25 εκατ. (€18,5 εκατ.) για την εξαγορά του «πράσινου» δανείου που είχε λάβει η Fisker από το αμερικανικό κράτος. Ταυτόχρονα εξασφάλισε $8 εκατ. (€5,9 εκατ.) για τη χρηματοδότηση της εταιρίας όσο βρίσκεται υπό καθεστώς πτώχευσης. Σκοπός της Hybrid Technology είναι να ξεκινήσει και πάλι η παραγωγή του ηλεκτρικού Fisker Karma. Θα επιστρέψει όμως από τη Φινλανδία και το εργοστάσιο της Valmet Automotive όπου είχε μεταφερθεί το 2011, πίσω στις Η.Π.Α.
Η παραγωγή του Fisker Karma είχε σταματήσει το καλοκαίρι του 2012. Είχε προηγηθεί η παραίτηση του ιδρυτή και διευθύνοντα συμβούλου Henrik Fisker τον Μάρτιο, και τα προβλήματα του προμηθευτή των μπαταριών για τα αυτοκίνητά της. Ένα ακόμα χτύπημα για την εταιρία ήταν η καταστροφή 300 Fisker Karma από τον τυφώνα Sandy.
[Πηγή: Autocar / Reuters]