Ψιλό γαζί δουλεύει η BMW την Audi
To τμήμα μάρκετινγκ της BMW με έντονη αίσθηση του χιούμορ ποστάρησε στο Twitter εχθές ένα σφόδρα σαρκαστικό μήνυμα.
Γιάννης Κουτσουφλάκης |
Το ποστ αναφέρεται στο Audi Sport quattro laserlight concept που παρουσιάστηκε πριν από δύο ημέρες στο Consumer Electronic Show στο Las Vegas.
H BMW ζητά «συγνώμη» που δεν παρουσίασε κι εκείνη το δικό της πρωτότυπο laserlight (γνωστό από το Σαλόνι της Γενεύης του 2011 ως Vision Connected Drive Concept) στο Σαλόνι Τεχνολογίας του Las Vegas, διότι ήταν «πολύ απασχολημένη με κανονική παραγωγή» (αναφερόμενη στα LaserLights του i8).
Sorry we didn't present our 2011 #laserlight concept at the #CES2014. We're too busy with series production. #BMWCES pic.twitter.com/UD44PZtau6
— BMW (@bmw) January 9, 2014
[Πηγή twitter.com μέσω bimmertoday.de και bmwblog.com]