Πρώτες επίσημες εικόνες και πληροφορίες για τη νέα Porsche 911 GT3 RS

Πρώτες επίσημες εικόνες και πληροφορίες για τη νέα Porsche 911 GT3 RS

Η ανανεωμένη για το 2018 911 GT3 RS είναι μάλλον η τελευταία και η καλύτερη Porsche με ατμοσφαιρικό κινητήρα που θα μπορούσες να αγοράσεις.

Το κύκνειο άσμα για τις ατμοσφαιρικές Porsche 991 είναι μάλλον η 911 GT3 RS. Με 20 επιπλέον ίππους και μικρές σχεδιαστικές αλλαγές.

Ο 4λιτρος εξακύλινδρος boxer αποδίδει πλέον 520 άλογα στις 8.250 rpm. Λογικό βήμα από τη στιγμή που η… «απλή» GT3 ανέβηκε με την τελευταία της ανανέωση πριν λίγους μήνες στους 500. Η Porsche δεν έχει δώσει στη δημοσιότητα στοιχεία για τη ροπή της RS αλλά η απλή GT3 βγάζει 46,9 κιλά. Οπότε περιμένουμε κι εδώ αντίστοιχη αύξηση. Πρόσφατα η Porsche έδωσε τη δυνατότητα επιλογής κιβωτίου ταχυτήτων στους πελάτες  GT3, οι οποίοι μπορούν να διαλέξουν μεταξύ χειροκίνητου με έξι ή διπλού συμπλέκτη με επτά σχέσεις. Η GT3 RS σύμφωνα με τις πληροφορίες θα διατίθεται αποκλειστικά με PDK.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Τούρμπο και PDK η επόμενη Porsche 911 GT3

Η αυξημένη ισχύς του αναβαθμισμένου μοτέρ, το οποίο σημειωτέον στροφάρει ως τις 9.000 rpm, σύμφωνα με εργοστάσιο μεταφράζεται σε βελτιωμένη κατά ένα δέκατο επίδοση στο σπριντ 0-100 km/h. Ο επίσημος χρόνος είναι πλέον 3,2 δευτερόλεπτα. Η τελική είναι επίσης αυξημένη, στα 312 km/h, δύο περισσότερα σε σχέση με το σημερινό μοντέλο. Άλλες αλλαγές είναι η νέα ρύθμιση του συστήματος 4διεύθυνσης και βελτιώσεις στο αεροδυναμικό πακέτο. Μικρές επεμβάσεις στον εμπρός προφυλακτήρα, ανασχεδιασμένοι αεραγωγοί, νέος πίσω προφυλακτήρας και μεγαλύτερα ανοίγματα απαγωγής αέρα, σε συνδυασμό με διαφορετικά end plates στην πίσω πτέρυγα. Οι τροχοί είναι 20 ιντσών εμπρός και 21 πίσω, με λάστιχα διαστάσεων 265/35 και 325/30, αντίστοιχα.

Προαιρετικά θα διατίθεται με το πακέτο Clubsport, το οποίο περιλαμβάνει ζώνες έξι σημείων, σύστημα πυρόσβεσης και αλουμινένιο roll cage.

[Πηγή Porsche μέσω Drive] 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube