Προλαβαίνεις να ζητήσεις αυτή την Alfa Romeo GTΑ απ’ τον άι Βασίλη

Προλαβαίνεις να ζητήσεις αυτή την Alfa Romeo GTΑ απ’ τον άι Βασίλη

Μια Alfa Romeo GTA με προσθήκες στα φτερά, roll cage και έναν κινητήρα V6 με πεταλούδες που εξέχουν από το καπό, η οποία κυριολεκτικά… δεν υπάρχει.

Δεν χρειάζεται να είσαι ιταλόφιλος για να ποθείς μια Alfa Romeo Giulia Veloce/GTA, αντίθετα πρέπει να είσαι μια πολύ ιδιαίτερη περίπτωση αυτοκινητόφιλου αν δεν σου αρέσει.

Εκεί που οι απόψεις όσων θαυμάζουν την GTA διίστανται είναι στο αν τέτοια κοσμήματα πρέπει να παραμένουν όσο πιο κοντά στις εργοστασιακές τους προδιαγραφές γίνεται, ή αν αξίζει να δέχονται επεμβάσεις με σκοπό τον εκσυγχρονισμό τους και τη μετατροπή τους σε κάτι ακόμα πιο ακαταμάχητο. Στην πραγματική ζωή, τέτοιες επεμβάσεις κάνουν εξειδικευμένες εταιρίες όπως η βρετανική Alfaholics. Στον ψηφιακό κόσμο, μπορεί να τις κάνει οποιοσδήποτε. Ή τουλάχιστον οποιοσδήποτε είναι άσσος στη σχεδίαση 3D, όπως ο Arian Shamil.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Οδηγούμε την Alfa Romeo Giulia Coupé 2000 GT Veloce ’71–’76

Ο Ιταλός σχεδιαστής δεν ζωγραφίζει απλώς τα αυτοκίνητα των ονείρων του στον υπολογιστή, αλλά φτιάχνει ακριβή 3D μοντέλα προσέχοντας κάθε λεπτομέρεια, λες και τα ετοιμάζει για να βγουν στην παραγωγή. Ένα από αυτά είναι και η συγκεκριμένη Alfa Romeo GTA. Στο κέντρο του καπό της υπάρχει ένα πλατύ εξόγκωμα, έτσι ώστε να δημιουργήσει από κάτω του χώρο για έναν κινητήρα V6, στη θέση του τετρακύλινδρου εν σειρά της Giulia. Λογικά θα πρόκειται για κάποιον Busso, ενώ υπάρχουν ακόμα δύο διαμήκη ανοίγματα, για να βγαίνουν έξω οι εισαγωγές των έξι πεταλούδων του.

Για να φαρδύνει το αμάξωμα, αντί να ακολουθήσει την πεπατημένη των πριτσινωμένων φτερών της GTAm, ο Arian προτίμησε να βάλει στα φτερά προσθήκες δικής του σχεδίασης. Από κάτω τους στριμώχνονται φαρδιές, σφυρήλατες ζάντες που φοράνε φουλ σλικ λάστιχα της Michelin και κρύβουν πίσω τους ένα σύστημα carbon-ceramic φρένων της Brembo. Στο εσωτερικό υπάρχει ένα πλήρες roll cage και ένα μόνο κάθισμα της Recaro, ενώ στο πίσω μέρος η μόνη αλλαγή είναι η αντικατάσταση τις μονής εξάτμισης από μια με δύο απολήξεις.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Πόσα θα έδινες για μία Alfa Romeo GTA 1300 Junior Stradale;

Οι εργοστασιακοί υαλοκαθαριστήρες και οι στρογγυλοί καθρέφτες, έχουν διατηρηθεί ακριβώς όπως ήταν στην original Alfa Romeo GTA, για να μη χαθεί ο ρετρό χαρακτήρας του αυτοκινήτου. Το ίδιο και το νίκελ φινίρισμα στο περίγραμμα των παραθύρων και των φαναριών. Δεν θα μπορούσε φυσικά να λείπει και το λευκό τριγωνάκι της Autodelta με το τετράφυλλο τριφύλλι από τα εμπρός φτερά. Το αποτέλεσμα ονομάστηκε Alfa Romeo Giulia GTA EVO-1, κι αυτό γιατί ο Arian έχει σκοπό να παρουσιάσει άλλες δύο εκδοχές του ίδιου αυτοκινήτου στο μέλλον.

Εσείς τι λέτε; Να το κάνει για να τροφοδοτήσει τα όνειρά μας, ή να σταματήσει να βιάζει το ιερό τοτέμ της Alfa Romeo;

[Πηγή: Arian Design μέσω Carscoops]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube