«Push to Pass», 5ετές αναπτυξιακό πλάνο από την PSA Peugeot-Citroën
Μια νέα στρατηγική με την ονομασία «Push to Pass» θα περιλαμβάνει μια στρατιά από νέα μοντέλα με κορυφαία τεχνολογία
Μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια η PSA Peugeot Citroën θα παρουσιάσει εφτά plug-in υβριδικά μοντέλα καθώς και τέσσερα ηλεκτρικά, ενώ θα υπάρξει και η πρώτη εφαρμογή της αυτόνομης οδήγησης.
Κι αυτό είναι ένα μόνο δείγμα της νέας στρατηγικής. Σε ευρύτερο πλαίσιο κάθε εταιρεία της PSA (Peugeot, Citroën, DS) θα παρουσιάζει ένα νέο μοντέλο κάθε χρόνο και σε κάθε ένα από τα μεγάλα «μπλοκ» αγορών που δραστηριοποιείται. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα 26 νέα επιβατικά μοντέλα και άλλα οχτώ επαγγελματικά, καθώς κι ένα pick-up.
Σύμφωνα με δηλώσεις του επικεφαλής της εταιρείας Carlo Tavares -ο οποίος έχει ήδη πετύχει όσους στόχους είχε θέσει όταν ανέλαβε τα καθήκοντά του το 2014- το επόμενο ζητούμενο είναι αύξηση των εσόδων κατά 10% έως το 2018 σε σχέση με το 2015 κι επιπλέον 15% έως το 2021.
Προκειμένου αυτό να επιτευχθεί, η εταιρεία σκοπεύει να αλλάξει ελαφρώς τη στόχευσή της δίνοντας ακόμα περισσότερη αξία στον πελάτη. Το πρόγραμμα «Push to Pass» είναι το πρώτο βήμα προς την καθιέρωση της PSA Peugeot Citroën ως ενός παγκόσμιου κατασκευαστή με εξαιρετική απόδοση (από όλες τις απόψεις) κι εξαιρετική σχέση με τους πελάτες του.
Κλείνοντας, ο Tavares πρόσθεσε: «Θα ακολουθηθεί επιθετική πολιτική σε τεχνολογίες και προϊόντα, αφού πλέον η εταιρεία είναι αρκετά ευέλικτη ώστε να προσαρμόζεται στη συνεχή αλλαγή της αγοράς». Σε αυτό θα βοηθήσει σημαντικά και η ψηφιακή τεχνολογία, που καταδεικνύει σε μεγάλο βαθμό το πώς εξελίσσονται οι ανάγκες του αγοραστικού κοινού.
[Πηγή: Autocar.co.uk]