Παραιτήθηκε ή απολύθηκε ο Carlos Tavares;
Ο Carlos Tavares παραιτήθηκε ύστερα από την άρνηση του Carlos Ghosn στο αίτημά του για αναβαθμισμένο ρόλο, λένε οι τελευταίες πληροφορίες.
Τα πρώτα στοιχεία έδειχναν ότι ο Carlos Tavares, μέχρι πρότινος Chief Operating Officer της Renault, απομακρύνθηκε για δηλώσεις του σχετικά με την επιθυμία του να εργαστεί σε ανταγωνιστικές εταιρείες, όπως η Ford ή η GM.
Σύμφωνα με δημοσίευμα της Automotive News Europe όμως, το παρασκήνιο της υπόθεσης αποκτά άλλη διάσταση. Πηγές από το περιβάλλον του Tavares κάνουν λόγο για παραίτηση του Πορτογάλου. Μια απόφαση που, όπως λένε οι πηγές αυτές, ήταν απότοκη της άρνησης του CEO των Renault/Nissan Carlos Ghosn στο αίτημα του Tavares να αναλάβει ένα ευρύτερο ρόλο στη Renault. Αλλά ακόμη κι έτσι, ο Tavares θα έπρεπε να συνεχίσει να αναφέρεται στον Ghosn, αλλά ο ίδιος αποφάσισε να επιδιώξει ένα ανώτερο αξίωμα σε άλλη εταιρεία, ανέφεραν οι ίδιες πηγές, που θέλησαν να κρατήσουν την ανωνυμία τους, καθώς οι συζητήσεις έγιναν σε προσωπικό επίπεδο.
Ο Carlos Tavares ήθελε να διευρύνει τις αρμοδιότητές του πέρα από την επιχειρησιακή διεύθυνση της Renault και να εποπτεύει τομείς όπως οι ανθρώπινοι πόροι και τα νομικά θέματα, ανέφερε η μία από τις πηγές της Automotive News Europe.
Η Renault ύστερα από τη αποχώρηση του Tavares σκέπτεται σοβαρά να καταργήσει τελείως τη θέση του COO, αναφέρουν κύκλοι μέσα από τη γαλλική εταιρεία. Η Renault σχεδιάζει στο άμεσο μέλλον να αναδιοργανώσει το οργανόγραμμά της και, όπως δήλωσε επισήμως, τη θέση του Tavares προσωρινά θα την καλύψει ο 59χρονος Ghosn.
«Προς το παρόν δεν υπάρχουν σχέδια για την αντικατάσταση του κου Tavares», είπε ο Laurent Smolnik, επικεφαλής των συνδικάτων Force Ouvrière στη Renault.
Ο Tavares διορίστηκε στη θέση αυτή πριν από δύο χρόνια, ύστερα από την παραίτηση του πρώην COO Patrick Pelata, που εξαναγκάστηκε σε αυτή την κίνηση ύστερα από μια κακοστημένη μυστική έρευνα κατά την οποία απολύθηκαν λανθασμένα τρία υψηλόβαθμα στελέχη. Ο Pelata ήταν ο πρώτος COO της Renault, θέση που δημιουργήθηκε το 2008.
[Πηγή Automotive News Europe]