O Dürheimer νέος επικεφαλής των Bentley και Bugatti
Ο Wolfgang Dürheimer, νυν αγωνιστικός υπεύθυνος του Ομίλου VW, θα ηγηθεί της Bentley και της Bugatti από την 1η Ιουνίου, 2014.
Ο Dürheimer θα πάρει τη θέση του προέδρου και CEO της Bentley Motors Ltd καθώς κι εκείνη του προέδρου της Bugatti Automobiles S.A.S. Θα αντικαταστήσει τον Dr. Wolfgang Schreiber, που «θα πάρει μια ηγετική θέση μέσα στον Όμιλο VW».
O Dürheimer (55 ετών) είχε διατελέσει υπεύθυνος έρευνας κι εξέλιξης στην Porsche, όπου μεταξύ άλλων επέβλεψε τη δημιουργία της Cayenne 2ης γενιάς. Η εμπειρία του αυτή, σε συνδυασμό με την απόφαση της Bentley να προσθέσει ένα SUV στην γκάμα της, λέγεται ότι ήταν η βασική αιτία της τωρινής του μετάθεσης. Ο πρόεδρος του ΔΣ της Volkswagen AG, Martin Winterkorn, ήταν που πήρε την απόφαση να επιστρέψει ο Dürheimer στην Bentley.
Το κύριο έργο του Dürheimer στην Bentley θα είναι να επιβλέψει την εξέλιξη μιας νέας γενιάς μοντέλων που θα περιλαμβάνει και το πρόσφατα ανακοινωθέν SUV. Αυτό θα μοιράζεται την πλατφόρμα και βασικά μηχανικά του μέρη με την Porsche Cayenne 3ης γενιάς που θα παρουσιαστεί το 2017.
Ο Dürheimer θα επιβλέψει επίσης την ανάπτυξη μιας νέας γενιάς κινητήριων συστημάτων, που θα περιλαμβάνει ντίζελ και υβριδικά βενζίνης.
Από τη νέα του θέση, ο Dürheimer θα διοικεί και την Bugatti. Επιπλέον τοποθετήθηκε και σε μια εσωτερική επιτροπή της VW που θα είναι υπεύθυνη για τις αγορές της Β. Αμερικής και της Κίνας.
Η καριέρα του Dürheimer ως στελέχους ξεκίνησε το 1986 στην BMW, όπου υπηρέτησε σε διάφορες διευθυντικές θέσεις. Το 1999 πήγε στην Porsche και μετά από τη δημιουργία νέων μοντέλων που ανανέωσαν τη φίρμα, διορίστηκε CEO των Bentley και Bugatti.
Το 2012 παρέδωσε τη θέση του στον Wolfgang Schreiber (βλ. φωτογραφία επάνω) και διορίστηκε στο ΔΣ της Audi ως επικεφαλής τεχνικής εξέλιξης, αλλά τελικά αντικαταστάθηκε από τον αντίστοιχό του στη VW, Ulrich Hackenberg. Ο λόγος είχε αναφερθεί ότι ήταν «διότι δεν μπορούσε να τα βγάλει πέρα με την πολυπλοκότητα της μάρκας Audi».
Κάτω από την ηγεσία του Schreiber, η Bentley σημείωσε πέρσι νέα ρεκόρ στις παραδόσεις, τα έσοδα και τα κέρδη. Συνολικά παρέδωσε 10,120 αυτοκίνητα, 19% περισσότερα από το 2012. Τα έσοδα από τις πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 15,5% και τα κέρδη κατά 66,9% φτάνοντας τα 167,7 εκατ. ευρώ. Το πρώτο τρίμηνο του 2014 οι παραδόσεις αυτοκινήτων αυξήθηκαν άλλο ένα 17%, χάρη σε νέα μοντέλα όπως η Flying Spur και οι εκδόσεις υψηλών επιδόσεων S των GT και GTC.