Μόνο δύο άνθρωποι στον κόσμο ξέρουν να κατασκευάσουν το μοτέρ της Pagani Huayra

Μόνο δύο άνθρωποι στον κόσμο ξέρουν να κατασκευάσουν το μοτέρ της Pagani Huayra

Μόνο δύο μηχανικούς έχει εκπαιδεύσει η AMG να συναρμολογούν τον V12 biturbo της Pagani Huayra.

Κάθε κινητήρας της AMG είναι ιδιαίτερος. Φτιαγμένος στο χέρι, συναρμολογημένος από την αρχή ως το τέλος από ένα μηχανικό, ο οποίος βάζει και την υπογραφή του στο σχετικό ταμπελάκι. Κάποια μοτέρ ωστόσο είναι πιο «ειδικές περιπτώσεις».

Οι «ειδικότεροι» των ειδικών κινητήρων που κατασκευάζει η AMG είναι ο αγωνιστικός 6.2 V8 της AMG GT3 που τρέχει στους αγώνες Τουρισμού και ο 6.0 V12 με τα δύο τούρμπο που εξοπλίζει την Pagani Huayra. Αυτές οι εξαιρετικά περιορισμένης παραγωγής μονάδες φτιάχνονται δίπλα δίπλα, σε ένα ξεχωριστό δωμάτιο του εργοστασίου της AMG στο Affalterbach.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε τη Mercedes-AMG GT S [video]

Κάθε μηχανικός που προσλαμβάνεται στην AMG περνά 3ετή εκπαίδευση και ένα δεύτερο πιο εξειδικευμένο «μεταπτυχιακό» στάδιο. Όμως μόλις τέσσερις μηχανικοί έχουν εκπαιδευτεί στο ανώτερο επίπεδο που τους επιτρέπει να αναλάβουν το πλέον υπεύθυνο πόστο, στη συναρμολόγηση αυτών των δύο ξεχωριστών κινητήρων. Δύο είναι αφοσιωμένοι στο αγωνιστικό και άλλοι δύο στη Huyara. Ο μόνος άνθρωπος που μπορεί να κάνει και τα δύο, είναι ο άνθρωπος που βλέπετε στις φωτογραφίες και ονομάζεται Michael Kubler. Μάλλον, ο πολυτιμότερος στο εργοστάσιο του Affalterbach.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε τη Mercedes-AMG C 63 S [video]

Οτιδήποτε αφορά αυτούς τους δύο κινητήρες είναι ξεχωριστό και ιδιαίτερο. Η πολυπλοκότητά τους, η σημασία τους για το πρεστίζ της φίρμας, οι ώρες που χρειάζονται για την κατασκευή τους. Ενώ μερικές ώρες αρκούν για έναν 4λιτρο V8 σαν αυτόν που χρησιμοποιεί η C63 (με συμβατικό κάρτερ) ή η AMG GT (με ξηρό κάρτερ), το αγωνιστικό μοτέρ της GT3 χρειάζεται δυόμιση μέρες. Εκτός από την ίδια την κατασκευή, υπομονή απαιτεί και η επικοινωνία με την FIA, στην οποία υποβάλλονται τα αναλυτικά του στοιχεία προκειμένου να μην υπάρχει η παραμικρή υποψία παραβίασης των κανονισμών της κατηγορίας GT3.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε την αγωνιστική BMW Z4 GT3 [video]

Ο κινητήρας της Huayra δεν χρειάζεται τόσο πολύ χρόνο. Μία μέρα αρκεί. Πρόσφατα, η AMG αποφάσισε να δώσει σε μια θυγατρική μονάδα που λειτουργεί στην περιοχή την παραγωγή των V12, λόγω αυξημένου φόρτου εργασίας. Μόνη εξαίρεση είναι οι κινητήρες της Pagani που για λόγους κύρους συνεχίζουν να κατασκευάζονται στην καρδιά της AMG.

[Πηγή RoT]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube