Ύστερα από την απόκτηση της Opel, η PSA θέλει να κατακτήσει τον κόσμο
Σύμφωνα με τον Jean-Philippe Peugeot, η εξαγορά της Opel από την PSA δίνει στη γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία το κατάλληλο μέγεθος για να επιχειρήσει σημαντική επέκταση στην παγκόσμια αγορά
Ντίνος Παπαγιαννόπουλος |
Η εξαγορά της Opel από το PSA Group δίνει στη γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία το απαραίτητο μέγεθος ώστε να επιδιώξει παγκόσμια επέκταση.
Αυτό δήλωσε στην γερμανική εφημερίδα Welt am Sontag, το μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Peugeot, Jean-Philippe Peugeot.
Θυμίζουμε πως στις αρχές Μαρτίου η PSA εξαγόρασε την Opel από τη GM αντί 2,2 δις ευρώ. Ο Jean-Philippe Peugeot σε συνέντευξη που παραχώρησε μαζί με τον εξάδερφό του, Robert Peugeot στη γερμανική εφημερίδα είπε πως «αυτή η συμφωνία θα δώσει τη δυνατότητα στην εταιρεία μας να επεκταθεί βήμα-βήμα στον υπόλοιπο κόσμο. Αυτός είναι ένας πολύ σημαντικός στόχος για το PSA Group».
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Εξαγορά Opel από PSA: Όλες οι λεπτομέρειες της συμφωνίας
Η οικογένεια Peugeot ελέγχει το 22,19% των ψήφων του διοικητικού συμβουλίου του Group και το 13,68% του κεφαλαίου της εταιρείας. Ισόποσο ποσοστό κατέχει επίσης η κινεζική εταιρεία Dongfeng Motor και το Γαλλικό Κράτος. Αν και υπάρχουν μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες, με βάση τις ετήσιες πωλήσεις αυτοκινήτων, αυτό που μετράει είναι να παράγεις τουλάχιστον τρία εκατομμύρια αυτοκίνητα για μία βασική αγορά, προκειμένου να κερδίσεις πραγματικές οικονομίες κλίμακας. Αυτό υποστηρίζει στην εφημερίδα ο Robert Peugeot, ο οποίος είναι επικεφαλής της επιτροπής στρατηγικής ανάπτυξης της PSA.
«Όλοι οι μεγάλοι κατασκευαστές έχουν πωλήσεις τουλάχιστον τριών εκατομμυρίων αυτοκινήτων σε μία σημαντική αγορά» εξηγώντας πως η απόκτηση της Opel θα βοηθήσει την PSA να επιτύχει αυτόν τον στόχο. Ο Robert Peugeot υποστηρίζει πως μολονότι οι γαλλικές Peugeot, Citroen και DS, μαζί με τη «γερμανική» Opel θα αυξήσουν τη συνολική έκθεση της PSA στην Ευρώπη, οι μάρκες παραμένουν συμπληρωματικές, εξηγώντας πως η Opel πουλάει στη Γερμανία περισσότερα αυτοκίνητα από όσα η Peugeot, η Citroen και η DS μαζί, ενώ η Vauxhall στη Μεγάλη Βρετανία επίσης πουλάει περισσότερο από όλες τις μάρκες της PSA μαζί.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Εξαγορά Opel: Γιατί η PSA θα επιτύχει εκεί που η GM απέτυχε
«Δεν υπάρχει μεγάλος κανιβαλισμός ανάμεσα στις μάρκες» λέει ο Robert Peugeot. Η συμφωνία πώλησης της Opel από τη GM στην PSA ήταν αντικείμενο συνομιλιών εδώ και αρκετά χρόνια. Ξεκίνησε μάλιστα πριν το 2012 και αρχικά είχε ως αποτέλεσμα την συμφωνία μεταξύ των εταιρειών να εξελίξουν από κοινού ορισμένα μοντέλα. «Η οικογένειά μας σκεφτόταν τη συνεργασία με την Opel εδώ και αρκετά χρόνια, αλλά εκείνη την εποχή δεν ήταν ακόμα ώριμες οι συνθήκες».
Αυτό δήλωσε στην γερμανική εφημερίδα Welt am Sontag, το μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Peugeot, Jean-Philippe Peugeot.
Θυμίζουμε πως στις αρχές Μαρτίου η PSA εξαγόρασε την Opel από τη GM αντί 2,2 δις ευρώ. Ο Jean-Philippe Peugeot σε συνέντευξη που παραχώρησε μαζί με τον εξάδερφό του, Robert Peugeot στη γερμανική εφημερίδα είπε πως «αυτή η συμφωνία θα δώσει τη δυνατότητα στην εταιρεία μας να επεκταθεί βήμα-βήμα στον υπόλοιπο κόσμο. Αυτός είναι ένας πολύ σημαντικός στόχος για το PSA Group».
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Εξαγορά Opel από PSA: Όλες οι λεπτομέρειες της συμφωνίας
Η οικογένεια Peugeot ελέγχει το 22,19% των ψήφων του διοικητικού συμβουλίου του Group και το 13,68% του κεφαλαίου της εταιρείας. Ισόποσο ποσοστό κατέχει επίσης η κινεζική εταιρεία Dongfeng Motor και το Γαλλικό Κράτος. Αν και υπάρχουν μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες, με βάση τις ετήσιες πωλήσεις αυτοκινήτων, αυτό που μετράει είναι να παράγεις τουλάχιστον τρία εκατομμύρια αυτοκίνητα για μία βασική αγορά, προκειμένου να κερδίσεις πραγματικές οικονομίες κλίμακας. Αυτό υποστηρίζει στην εφημερίδα ο Robert Peugeot, ο οποίος είναι επικεφαλής της επιτροπής στρατηγικής ανάπτυξης της PSA.
«Όλοι οι μεγάλοι κατασκευαστές έχουν πωλήσεις τουλάχιστον τριών εκατομμυρίων αυτοκινήτων σε μία σημαντική αγορά» εξηγώντας πως η απόκτηση της Opel θα βοηθήσει την PSA να επιτύχει αυτόν τον στόχο. Ο Robert Peugeot υποστηρίζει πως μολονότι οι γαλλικές Peugeot, Citroen και DS, μαζί με τη «γερμανική» Opel θα αυξήσουν τη συνολική έκθεση της PSA στην Ευρώπη, οι μάρκες παραμένουν συμπληρωματικές, εξηγώντας πως η Opel πουλάει στη Γερμανία περισσότερα αυτοκίνητα από όσα η Peugeot, η Citroen και η DS μαζί, ενώ η Vauxhall στη Μεγάλη Βρετανία επίσης πουλάει περισσότερο από όλες τις μάρκες της PSA μαζί.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Εξαγορά Opel: Γιατί η PSA θα επιτύχει εκεί που η GM απέτυχε
«Δεν υπάρχει μεγάλος κανιβαλισμός ανάμεσα στις μάρκες» λέει ο Robert Peugeot. Η συμφωνία πώλησης της Opel από τη GM στην PSA ήταν αντικείμενο συνομιλιών εδώ και αρκετά χρόνια. Ξεκίνησε μάλιστα πριν το 2012 και αρχικά είχε ως αποτέλεσμα την συμφωνία μεταξύ των εταιρειών να εξελίξουν από κοινού ορισμένα μοντέλα. «Η οικογένειά μας σκεφτόταν τη συνεργασία με την Opel εδώ και αρκετά χρόνια, αλλά εκείνη την εποχή δεν ήταν ακόμα ώριμες οι συνθήκες».