Μέχρι το 2025, η VW μπορεί να στηρίξει 30 ηλεκτρικά στην πλατφόρμα MEB
Η VW, που το 2016 ήταν ο μεγαλύτερος κατασκευαστής στον κόσμο, στοχεύει να παραμένει τέτοιος και στο μελλοντικό ηλεκτρικό περιβάλλον.
Η αλήθεια είναι ότι οι μεγάλοι ανταγωνιστές της Volkswagen, οι Nissan, Ford και GM μπορεί να διέθεσαν ηλεκτρικά μοντέλα παραγωγής πριν από αυτήν, αλλά το γκρουπ του Wolfsburg στοχεύει να γίνει ο μεγαλύτερος κατασκευαστής και στον τομέα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Όσοι μας παρακολουθείτε γνωρίζετε ότι η γερμανική εταιρεία διαθέτει ήδη δυο τρία EV στο πορτφόλιό της, τα οποία να ανανεώσει και θα βελτιώσει στα προσεχή χρόνια, αλλά αυτά δεν αποτελούν το μεγάλο μέρος της ηλεκτρικής στρατηγικής της εταιρείας. Αντί λοιπόν να επικεντρώνεται στο e-Golf και στα άλλα υφιστάμενα παρόμοια μοντέλα, η VW σκοπεύει να λανσάρει μια εξειδικευμένη πλατφόρμα για ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Το προσιτό ηλεκτρικό της Volkswagen έτοιμο το 2020
Η ιδέα για μια εξειδικευμένη τεχνική λύση για μοντέλα EV δεν είναι κάτι νέο και το VW Group δεν θα είναι ο πρώτος κατασκευαστής που κάνει κάτι τέτοιο. Ωστόσο, η γερμανική φίρμα θα χρησιμοποιήσει μια σπονδυλωτή πλατφόρμα, την οποία περιγράφει ως «εργαλειοθήκη» που θα την καταστήσει ικανή να προσφέρει τουλάχιστον ένα EV για κάθε φίρμα σε κάθε κατηγορία.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το VW e-Golf
Κάποια από αυτά τα μοντέλα έχουν ήδη ανακοινωθεί στη μία ή στην άλλη φόρμα τους, αλλά ένα άρθρο που συγκέντρωσε πληροφορίες από διαφορετικές ανακοινώσεις και συνεντεύξεις στελεχών τα μετουσίωσε σε αριθμούς. Όπως σημειώνει το SeekingAlpha, η Volkswagen θέλει να λανσάρει 30 διαφορετικά μοντέλα που θα στηρίζονται στην πλατφόρμα MEB μέχρι το 2025.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Το I.D. GTI θα ηγηθεί της ηλεκτρικής γκάμας της VW
Η ίδια χρονιά αποτελεί και το χρονικό όριο για τη VW που θέλει να φτάσει το 2025 στα τρία εκατομμύρια πωλήσεις EV. Τα δύο τρίτα των προσδοκώμενων πωλήσεων υποθέτουν ότι θα είναι στην Κίνα, ενώ ο υπόλοιπος κόσμος θα αγοράσει το ένα εκατομμύριο αυτοκίνητα που απομένουν για να συμπληρωθεί ο στόχος.
Τα πρώτα μοντέλα που θα «πατήσουν» πάνω στην «εργαλειοθήκη» ΜΕΒ της Volkswagen αναμένονται το 2019, αλλά στα χρόνια που θα ακολουθήσουν θα δούμε μια αύξηση στον αριθμό των BEV (battery-electric vehicle) που θα λανσάρει η γερμανική σύμπραξη εταιρειών. Τα αυτοκίνητα αυτά θα πλαισιωθούν στην γκάμα των εταιρειών του VW Group από ένα απροσδιόριστο προς ώρας αριθμό επαναφορτιζόμενων υβριδικών μοντέλων που θα βοηθήσουν το Γερμανό κατασκευαστή να μειώσει δραστικά το συνολικό αποτύπωμα του γκρουπ στις εκπομπές CO2.