Με πραγματική φεγγαρόσκονη η βαφή της Aston Martin Valkyrie

Με πραγματική φεγγαρόσκονη η βαφή της Aston Martin Valkyrie

Όταν η ματαιοδοξία σου δεν ικανοποιείται με μια... απλή Aston Martin Valkyrie και την θέλεις βαμμένη με πραγματική σκόνη από τη Σελήνη.

Η εμφάνιση και οι επιδόσεις εξασφαλίζουν στην Aston Martin Valkyrie άνετα μια θέση στην καλύτερη ταινία επιστημονικής φαντασίας του Hollywood. Η συγκεκριμένη, μάλιστα, βαμμένη σε χρώμα Lunar Red μπορείς να πεις ότι είναι από... άλλο πλανήτη. Και σχεδόν να κυριολεκτείς.
 
Όπως ανακοίνωσε ο ιδιοκτήτης στο Instagram παράγγειλε το αυτοκίνητό του σε ένα πολύ ειδικό κόκκινο χρώμα. Σε μια παγκόσμια πρώτη για την αυτοκινητοβιομηχανία τεχνική, στη βαφή θα περιλαμβάνεται ένας θρυμματισμένος βράχος από τη Σελήνη. Για την Valkyrie να θυμίσουμε ότι η εξωτερική σχεδίαση είναι ολοκληρωμένη κατά το 95%. Παρόλα αυτά, στις λεπτομέρειες ο ευρηματικός Newey βρίσκει το περιθώριο να αυξήσει την κάθετη δύναμη και να κάνει το αυτοκίνητο ακόμη πιο εντυπωσιακό.
 
 
Το επίπεδο downforce δεν θα έχει προηγούμενο μεταξύ των αυτοκινήτων παραγωγής, προκειμένου ναεπιτευχθεί ο στόχος που έχει θέσει ο ίδιος ο Andy Palmer, αφεντικό της Aston Martin, το αυτοκίνητο να γυρίζει στο Silverstone σε χρόνο αντίστοιχο ενός αυτοκινήτου F1. Πηγές στο Gaydon κάνουν λόγο για 1.816 kg κάθετης δύναμης στην τελική ταχύτητα.
 
 
Σε σχέση με τα μηχανικά μέρη, να θυμίσουμε ότι η υβριδική κινητήρια μονάδα αποτελείται από ένα μοτέρ V12 χωρητικότητας 6,5 λίτρων της Cosworth και ένα σύστημα ανάκτησης κινητικής ενέργειας (KERS) που δίνει ζωή σε έναν ηλεκτροκινητήρα. Η συνολική ισχύς στις δοκιμές λέγεται ότι ξεπέρασε τα 1130 άλογα. Αυτό σημαίνει ότι το δημιούργημα του Newey θα πιάσει και τον στόχο για 1 kg/PS, με δεδομένο ότι το αυτοκίνητο στην λειτουργική του μορφή θα ζυγίζει λίγο πάνω από 1.000 kg. Η δύναμη μεταφέρεται στους τροχούς που είναι κατασκευασμένοι από μαγνήσιο και έχουν ένα μόνο κεντρικό μπουλόνι με ένα 7άρι κιβώτιο της Ricardo (η οποία κατασκευάζει επίσης τα κιβώτια της Bugatti και τους κινητήρες της McLaren). Οι εξατμίσεις βγαίνουν από το πάνω μέρος του αμαξώματος, όπως στα πρωτότυπα του Le Mans.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube