Η Toyota θέλει το ένα στα τρία αυτοκίνητα που πουλάει να είναι υβριδικό
Παρότι σε μερικές αγορές τα υβριδικά πέφτουν, συνολικά η εμπορική τους πορεία επιτρέπει στην ιαπωνική εταιρεία να έχει μεγάλες βλέψεις. Τουλάχιστον στην Ευρώπη.
Όπως και να το κάνεις, η Toyota έχει συνδέσει άρρηκτα το όνομά της με την υβριδική τεχνολογία.
Οι Ιάπωνες ήταν οι πρώτοι που πίστεψαν στο συνδυασμό ενός θερμικού κι ενός ηλεκτρικού κινητήρα σε επίπεδο μαζικής παραγωγής και επένδυσαν πολύ σοβαρά επάνω σε αυτή την ιδέα. Το αποτέλεσμα ήταν το πρώτο Prius που στην Ιαπωνική αγορά ξεκίνησε να πωλείται το 1997.
Διαβάστε ακόμα Οδηγούμε το νέο Toyota Prius 2016.
Παρότι λοιπόν η –τουλάχιστον πρόσκαιρη- πτώση της τιμής της βενζίνης έχει κάμψει τις πωλήσεις σε μερικές αγορές (π.χ. Ρωσία και ΗΠΑ), η συνολική εικόνα καλλιεργεί αισιοδοξία για το υβριδικό μέλλον της Toyota.
Ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος της εταιρείας, Karl Schlicht, δήλωσε στους Βρετανούς συνεργάτες μας πως ο ευρωπαϊκός στόχος είναι το 30% των συνολικών πωλήσεων να αντιστοιχεί σε υβριδικά μοντέλα. Και με δεδομένο ότι το 2015 στη Δυτική Ευρώπη οι πωλήσεις των υβριδικών Toyota αυξήθηκαν κατά 10% -874.000 μονάδες το απόλυτο νούμερο- μιλάμε για κάτι που φαίνεται ρεαλιστικό.
Έχει μάλιστα πολύ μεγάλο ενδιαφέρον η πληροφορία ότι επίσης για το 2015, το 60% των Auris και το 40% των Yaris που ταξινομήθηκαν στην Ευρώπη ήταν υβριδικά. Το 40% αντιστοιχεί και στις παραγγελίες του υβριδικού RAV4, το οποίο είναι αρκετά υψηλό ώστε η παραγωγή του να μη μπορεί να καλύψει τη ζήτηση.
[Πηγή: Autocar.co.uk]