Η Κίνα «κλείνει την πόρτα» στους συμβατικούς κινητήρες

Η Κίνα «κλείνει την πόρτα» στους συμβατικούς κινητήρες

Η Κίνα κάνει στροφή στην ηλεκτροκίνηση και ανακοινώνει ότι σταδιακά θα «βάλει φρένο» στους συμβατικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Η αρχή έγινε με τη Γαλλία και τη Βρετανία, οι οποίες έχουν αποφασίσει πως από το 2040 θα διαθέτουν στην αγορά μόνο ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα. 

Τώρα, μια άλλη αγορά, αυτής της Κίνας που δεν διακρίνεται μόνο για τον όγκο της αλλά και από το γεγονός ότι είναι η χώρα με τη μεγαλύτερη ίσως ατμοσφαιρική ρύπανση, κάνει στροφή στην ηλεκτροκίνηση και ανακοινώνει ότι σταδιακά θα «βάλει φρένο» στους συμβατικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης και θα πριμοδοτήσει την αγορά ηλεκτρικών και υβριδικών αυτοκινήτων. 

Η ανακοίνωση που έγινε δια στόματος του υφυπουργού Βιομηχανίας και Τεχνολογίας, Xin Guobin, στο περιθώριο ενός συνεδρίου δεν διευκρινίζει το πότε ακριβώς θα ξεκινήσει το όλο πρόγραμμα. 

Να σημειώσουμε εδώ πως από το 2016 έχουν πουληθεί 507.000 plug-in οχήματα, εκ των οποίων τα 350.000 ήταν ΙΧ αυτοκίνητα και τα υπόλοιπα είχαν να κάνουν με δημόσιες μεταφορές (ηλεκτρικά λεωφορεία και φορτηγά).

Στο πλαίσιο της ενίσχυσης της ιδέας της ηλεκτροκίνησης, η Κίνα σχεδιάζει επίσης την καταρχήν δημιουργία 800.000 σημείων φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων μέχρι το τέλος του 2017. 

Και αν όλοι αυτοί οι αριθμοί ακούγονται μεγάλοι για τα ελληνικά δεδομένα, σκεφτείτε πως πρόκειται για «σταγόνα στον ωκεανό», αφού στην Κίνα πουλήθηκαν μόνο πέρυσι 28.000.000 αυτοκίνητα!

Ο αριθμός αυτός πάντως δείχνει και την ανάγκη που έχει η συγκεκριμένη αγορά να αλλάξει το στόλο της, ώστε να μειώσει όσο το δυνατό γίνεται τα επίπεδα της ατμοσφαιρικής ρύπανσης, για το οποία έχει πολλές φορές βρεθεί κατηγορούμενη σε διεθνές επίπεδο.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube