Η Ferrari δεν θα καταργήσει τον ατμοσφαιρικό V12. Ποτέ.

Η Ferrari δεν θα καταργήσει τον ατμοσφαιρικό V12. Ποτέ.

Κόντρα στην τάση που επιβάλλει τούρμπο, η Ferrari θα διατηρήσει στη γκάμα της τον ατμοσφαιρικό V12.

Η Ferrari θα έχει πάντα έναν ατμοσφαιρικό V12 στη γκάμα της, σύμφωνα με το μεγάλο αφεντικό Sergio Marchionne.

Οι δηλώσεις του καθησυχάζουν τους σκληροπυρηνικούς οπαδούς της φίρμας και τους φόβους ότι ο εμβληματικός V12 θα δώσει τη θέση του σε έναν downsized τούρμπο, όπως έγινε και με τον V8 στο πέρασμα από την 458 στην 488. «Θα έχουμε πάντα έναν V12. Ο επικεφαλής εξέλιξης κινητήρων με διαβεβαίωσε πως θα ήταν ανοησία να βάλουμε τούρμπο στον V12, οπότε ναι, θα είναι ατμοσφαιρικός. Μέρος ενός υβριδικού συστήματος», ήταν τα λόγια του Marchionne. Αυτό δηλαδή που ήδη το Maranello εφαρμόζει στην LaFerrari.

Δείτε ακόμη Δοκιμάζουμε την Ferrari 488 Spider με τον V8 biturbo [video]

Ο εξηλεκτρισμός δεν έχει στόχο μόνο τη μείωση των εκπομπών CO2, δήλωσε ο Marchionne: «Η υβριδική τεχνολογία σε αυτά τα αυτοκίνητα δεν έχει τους ίδιους στόχους όπως στα συμβατικά. Εδώ έχουμε δύο στόχους. Να μειώσουμε τις εκπομπές ρύπων, αλλά κυρίως να πετύχουμε καλύτερη απόδοση στην πίστα».

Δείτε ακόμη Δοκιμάζουμε την Ferrari 458 Speciale με τον τελευταίο ατμοσφαιρικό V8 [video]

Ο επικεφαλής τεχνικός της Ferrari Michael Leiters υπογράμμισε αυτό το στόχο: «Φυσικά και δεν θέλουμε να υποχρεωθούμε να διακόψουμε την παραγωγή λόγω των περιορισμών της νομοθεσίας που αφορά στον μέσο όρο εκπομπών ρύπων. Η ειδική συμφωνία για τους “μικρούς” κατασκευαστές μας επιτρέπει να συνεχίσουμε (τον ατμοσφαιρικό V12)».

Δείτε ακόμη Δοκιμάζουμε την Ferrari F12 Berlinetta με τον ατμοσφαιρικό V12 [video]

Η 812 Superfast που παρουσιάστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης πληροί την προδιαγραφή EU6B που θα ισχύει για τα επόμενα τέσσερα χρόνια. Η απόδοση του κινητήρα θα ωφεληθεί από τη  χρήση ενός νέου συστήματος ψεκασμού 350 bar, σύμφωνα με τον Leiters. «Η επόμενη προδιαγραφή EU6C θα είναι μια πρόκληση για μας, αλλά έχουμε λύση. Μετά και από αυτό, για το 2021 και την ακόμη αυστηρότερη νομοθεσία ULEV (Ultra Low Emission Vehicle) η υβριδική τεχνολογία θα είναι απαραίτητη», κατέλησε ο Leiters.

Πηγή Autocar

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube