Η διαφήμιση της BMW Σειράς 4 μας δείχνει γιατί οι άντρες προτιμούν τα κουπέ
Η διαφήμιση της BMW Σειράς 4 μας δείχνει γιατί οι άντρες προτιμούν τα κουπέ
«Παγίδα» τα κουπέ. Ακόμα καλύτερη «παγίδα» η νέα BMW Σειράς 4
Χρήστος Παπαχριστόπουλος |
Οι περισσότεροι έχουμε συνδέσει τα κουπέ με τις επιδόσεις, τη σπορ οδική συμπεριφορά και την εμφάνιση.
Η BMW, ωστόσο, με την τηλεοπτική διαφήμιση της νέας Σειράς 4 στις ΗΠΑ αναδεικνύει ένα ακόμα σκεπτικό των αντρών για την αγορά ενός κουπέ. Σκέψη που περνά από το μυαλό όλων, αλλά λίγοι το παραδέχονται!
Χρήστος Παπαχριστόπουλος
O Χρήστος Παπαχριστόπουλος αρθρογραφεί και δοκιμάζει αυτοκίνητα για περισσότερο από δυο δεκαετίες. Σπούδασε δημοσιογραφία γιατί ήθελε να γράφει για μπάσκετ και Formula 1, αλλά μετά το «αγροτικό» του στον ελληνικό Τύπο για τα Motosport το ξεπέρασε. «Φοίτησε» για μια 5ετία στον πάλαι ποτέ ΔΟΛ και το in.gr. Το 2005, αφού κουράστηκε να εξηγεί τι σημαίνει γράφω για αυτοκίνητα στο internet, εντάχθηκε στη συντακτική ομάδα της ελληνικής έκδοσης του AUTOCAR. Και αφού πέρασε κυριολεκτικά από όλα τα πόστα, ανέλαβε τη μετάβαση του DRIVE στην οθόνη του υπολογιστή και τα smartphone. Σήμερα είναι υπεύθυνος για ότι καλό ή κακό συμβαίνει στον ψηφιακό κόσμο του DRIVE…
Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media