H Volvo δεν αστειεύεται, το νέο V40 θα χτυπήσει το Golf

H Volvo δεν αστειεύεται, το νέο V40 θα χτυπήσει το Golf

Μετά την ολοκλήρωση της γκάμας των SUV, η Volvo θα ασχοληθεί με το βασικό της μοντέλο. Το νέο μικρομεσαίο V40 που θα πρέπει να τα βάλει με το Golf.

Το νέο Volvo V40 θα έχει διπλό στόχο. Την αγορά των premium μικρομεσαίων, δηλαδή το Audi A3 και την BMW Σειρά 1. Αλλά και το μαζικές πωλήσεις του VW Golf. Το οποίο με τις διάφορες εκδόσεις του καλύπτει κάθε τεχνολογία καυσίμου. Για αυτό και το V40 θα έχει τόσο υβριδική όσο και ηλεκτρική έκδοση.

Το νέο Volvo V40 θα βασίζεται στην πλατφόρμα CMA, αυτήν στην οποία βασίζεται και το ολοκαίνουριο μικρό SUV Volvo XC40 το οποίο οδηγήσαμε πρόσφατα. Τα δύο αυτοκίνητα θα έχουν το ίδιο μεταξόνιο. Κρίνοντας από το SUV, είναι αρκετό για να εξασφαλίσει κορυφαίους χώρους πίσω επιβατών, ένα από τα σημεία στα οποία το σημερινό μοντέλο δεν είναι πολύ δυνατό. Θα έχουν επίσης το ίδιο πλάτος, αλλά λόγω του χαμηλότερου ύψους το V40 θα δείχνει φαρδύτερο. Όπως φαίνεται στις φωτογραφίες, τα δύο αυτοκίνητα μοιράζονται επιμέρους σχεδιαστικά στοιχεία, όπως τα φώτα, η σκαμμένη προς τα μέσα μάσκα και η βασική γραμμή που ανεβαίνει έντονα προς τα πάνω στο τελείωμα της πίσω πόρτας για να σχηματιστεί η κολώνα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Volvo XC40: Φουλ της τεχνολογίας ασφάλειας [video]

Ο Henrik Green δήλωσε στο Auto Express το οποίο μας δίνει και τις φωτογραφίες ότι η πλατφόρμα CMA, παρότι ιδανική για τη δημιουργία ενός SUV, προσφέρεται επίσης και για τον σχεδιασμό ενός πιο δυναμικού σε εμφάνιση και συμπεριφορά αυτοκινήτου. Η γκάμα των κινητήρων θα περιλαμβάνει τους 4κύλινδρους D3 και D4 ντίζελ, αλλά και τους T4 και Τ5 βενζίνης. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον θα έχει όμως ο τούρμπο 3κύλινδρος βενζίνης της έκδοσης T3.

Η πλατφόρμα CMA προβλέπει από τον αρχικό σχεδιασμό της τα υβριδικά συστήματα κίνησης καθώς και την ηλεκτροκίνηση. Το ακούσαμε στην παρουσίαση του Volvo XC40 και προφανώς η ίδια τεχνολογία θα εφαρμοστεί και στο V40. Η προσέγγιση αυτή, στην ίδια λογική με την VW που προσφέρει το ένα και βασικό της hatchback με όλες τις τεχνολογίες καυσίμων και συστημάτων κίνησης, πιστεύουν οι άνθρωποι της Volvo ότι θα τους δώσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι των Audi και BMW που επέλεξαν να εξελίξουν νέα αμιγώς ηλεκτρικά hatchback μοντέλα.

Το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο βασισμένο στην CMA δεν θα έχει τα σήματα της Volvo αλλά της Polestar.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube