H Porsche κατηγορεί τον οδηγό της Carrera GT για τον θάνατο του Paul Walker
Απαντώντας στη μήνυση της χήρας του, η εταιρεία δήλωσε πως την ευθύνη για το θανατηφόρο έφερε ο σύζυγός της και οδηγός του οχήματος.
Περίεργη χρονική στιγμή επέλεξε η Porsche Cars North America για να απαντήσει στη μήνυση για το ατύχημα που κόστισε τη ζωή στους Paul Walker και Roger Rodas.
Ο λόγος είναι πως η τελευταία ταινία του Walker, την οποία και δεν πρόλαβε να ολοκληρώσει (τα γυρίσματα είχαν ήδη ξεκινήσει και χρησιμοποιήθηκαν ψηφιακά εφέ για να ολοκληρωθούν οι σκηνές του) ήταν το Furious 7 το οποίο και έκανε πρεμιέρα στους κινηματογράφους πριν από τρεις μόλις ημέρες...
Στις 30 Νοεμβρίου του 2013, ο Walker βρισκόταν καθ’ οδόν προς μία φιλανθρωπική εκδήλωση την οποία διοργάνωνε ο ίδιος και καθόταν στο δεξί κάθισμα μιας Carrera GT που οδηγούσε ο φίλος του, και οδηγός αγώνων, Rοdas, στον οποίο και ανήκε.
Σε μία ευθεία, χωρίς κάποιο εμφανή λόγο, το γερμανικό supercar έφυγε από την πορεία του, χτύπησε σε δέντρα και τυλίχτηκε στις φλόγες, με αποτέλεσμα τον θάνατο των Walker και Rodas.
Τον Μάιο του 2014 η χήρα του Rodas, Kristine, υπέβαλλε μήνυση εναντίον της Porsche, κατηγορώντας την για πρόβλημα στην ανάρτηση του αυτοκινήτου που οδήγησε στο τραγικό ατύχημα.
Στη μήνυση, η Kristine Rodas υποστήριζε ότι «η Carrera GT ήταν ανασφαλής για τη χρήση για την οποία προοριζόταν εξαιτίας λαθών στην κατασκευή, τη σχεδίαση, τις δοκιμές και τα εξαρτήματά της».
Οι δικηγόροι της Porsche απάντησαν τώρα πως «ο θάνατος του Roger Rodas, καθώς και κάθε άλλη ζημία ή τραυματισμός που συνέβη, ήταν το αποτέλεσμα δικού του σφάλματος». Προσέθεσαν δε ότι ο Rodas «η συμπεριφορά του Rodas ήταν τέτοια που εξέθεσε εαυτόν και άλλους σε κίνδυνο».
Επιπλέον, η Porsche πιστεύει πως η συγκεκριμένη Carrera GT, μοντέλο του 2005, «είχε χρησιμοποιηθεί ακατάλληλα και τροποποιηθεί μετά την πώλησή της με τρόπο που δεν θα μπορούσε κανείς να προβλέψει». Όταν οι εμπειρογνώμονες της εταιρείας διεξήγαγαν τη δική τους έρευνα για τα αίτια του δυστυχήματος, διαπίστωσαν ότι φορούσε φθαρμένα ελαστικά ηλικίας 9 ετών.
Τέλος, παρ’ ότι η Kristine Rodas ισχυριζόταν ότι η ταχύτητα του αυτοκινήτου λίγο πριν το ατύχημα ήταν περίπου 90 km/h, η έρευνα που έκανε η αστυνομία τους Los Angeles κατέληξε στο συμπέρασμα ότι, λίγο πριν εκτραπή της πορείας της, η Carrera GT είχε αναπτύξει ταχύτητα 150 km/h.
[Πηγή: thewrap.com]