H Ferrari βάζει οριστικά το λεβιέ στο χρονοντούλαπο

H Ferrari βάζει οριστικά το λεβιέ στο χρονοντούλαπο

Η φίρμα του Maranello, παραδόξως για κάποιους, κήρυξε «ανένδοτο» στους λάτρεις του χειροκίνητου σασμάν.

Η Ferrari έχει αποκλείσει κάθε περίπτωση χειροκίνητου κιβωτίου, βρίσκοντας πλέον πάντα το δρόμο για μια αυτόματη οδό στα μοντέλα της, παρότι ο κλασικός λεβιές (ξανά)ήρθε στη μόδα.

Με την Porsche να «γιορτάζει» την ύπαρξη κλασικού λεβιέ σασμάν στις καινούργιες 911 R και 911 GT3 και άλλους κατασκευαστές, περιλαμβανομένης της Ford, να προσφέρουν τρία πεντάλ για παράδειγμα στο Focus RS, η Ferrari ρωτήθηκε σχετικά στο Σαλόνι του Παρισιού: «Θα εξετάζατε την πιθανότητα ενός χειροκίνητου κιβωτίου στο μέλλον, ίσως προς χάρη του παλιού καλού καιρού, αν μη τι άλλο»;

Η απάντηση όμως ήταν κατηγορηματική και ήρθε διά στόματος του επικεφαλής του τεχνολογικού τομέα της εταιρείας, Michael Hugo Leiters: «Οι επιλογές της μετάδοσης στη Ferrari υπαγορεύονται αυστηρά από τις επιδόσεις και ο παλιός χειροκίνητος λεβιές δεν μπορεί να τις πετύχει».

Michael Hugo Leiters, επικεφαλής του τεχνολογικού τομέα της Ferrari«Θεωρητικά μιλώντας “όχι”», είπε ο Leiters όταν ρωτήθηκε ευθέως αν το χειροκίνητο σασμάν θα μπορούσε να επιστρέψει. «Η Ferrari είναι ντιζάιν, επιδόσεις και υπερσύγχρονες τεχνολογίες. Δεν υπάρχει χειροκίνητο κιβώτιο που να μπορεί να ανταγωνιστεί την επίδοση ενός αυτομάτου και γι’ αυτό το λόγο αποφασίσαμε να παραμείνουμε στο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη».

Εκτός από την τιμή μεταπώλησης –που συνήθως είναι υπέρογκη για χειροκίνητες πρόσφατες Ferrari, ειδικά μάλιστα για την τελευταία 599 που έβγαινε στάνταρ με χειροκίνητο σασμάν- ο επικεφαλής του μάρκετινγκ Nicola Boari υποστήριξε ότι το θέμα είναι ασήμαντο για να αλλάξει στρατηγική η εταιρεία.

«Η τελευταία φορά που η Ferrari είχε χειροκίνητη μετάδοση με ειδική παραγγελία ήταν στην πρώτη γενιά της California», είπε ο Boari. «Δεν είμαι ακριβώς σίγουρος, αλλά νομίζω ότι το σύνολο των παραγγελιών για χειροκίνητο κιβώτιο είναι τρία με πέντε αυτοκίνητα. Κάτι που οδηγεί στο συμπέρασμα ότι αν βρείτε ένα από αυτά τα αυτοκίνητα στην αγορά, η αξία του θα είναι ιδιαίτερα υψηλή, αλλά αυτό είναι ένα διαφορετικό θέμα».

Οπότε, η Ferrari θαα συνεχίσει με διαφορετικές βερσιόν του διπλοσύμπλεκτου κιβωτίου, που αυτή τη στιγμή συνδυάζεται με όλα τα μοντέλα, από τη βασική California μέχρι το κορυφαίο της hypercar, τη LaFerrari.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube